Hey,jullie ook zoveel zin in kaas? (Hartig) Haha normaal hou ik van kaas maar nu nog veeeel meer!!! Als ik misselijk ben helpt het om te eten dus ik eet goed;) Een uitdaging om niet te veel te gaan eten want wil niet te veel aankomen omdat ik al overgewicht heb. Ben ook regelmatig moe en das bij mij altijd een enorme trigger om te gaan snoepen:/ lastig! Herkenbaar?
Herkenbaar! Zowel de kaas als willen opletten.. Smeerkaas van goudkuipje en kaas gaat er graaag in. Hele dag misselijk dus probeer kleine beetjes te eten
Heeeeel herkenbaar! Enorm veel zin in kaas. Ik ben nu helemaal verslaafd aan oude kaas salade van johma. Voor de zwangerschap hoefde je hier echt niet mee aan te komen bij mij馃槀
Ik baal dat ik vaak geen pizza quarto frommagi kan bestellen als we dan een pizza gaan bestellen ivm de gorgonzola. Als ik t zelf kan kiezen dan at ik t iedere dag 馃い馃い馃い
Heeeeeel herkenbaar. Ook kaasblokjes dippen in mosterd hihi of gewoon oprollen en in mn mik proppen. Ben ook overgewicht, heel erg om nog wel tijdens een zwangerschap op je gewicht te moeten letten