34 Reacties

5 jaar geleden

Ik zag dit berichtje voorbij komen en moet zeggen dat ik meteen naar beneden ben gesneld om kaas te pakken hahaha!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Heb gisteren een halve komkommer in plakken gesneden en samen met blokjes kaas opgegeten haha 馃お

5 jaar geleden

Herkenbaar! Zowel de kaas als willen opletten.. Smeerkaas van goudkuipje en kaas gaat er graaag in. Hele dag misselijk dus probeer kleine beetjes te eten

5 jaar geleden

Reactie op 31lou

Heel herkenbaar. Heb gisteren een halve komkommer in plakken gesneden en sa ...
Heerlijk! Kaas en komkommer is ook het enige wat ik eet haha. Op ieder broodje en cracker eet ik kaas met komkommer 馃槄馃槄

5 jaar geleden

Ik heb totaal geen eetlust en kaas is het enige dat me niet tegenstaat. Ik ben normaal al niet van zoet maar nu helemaal niet meer!

5 jaar geleden

Reactie op baby30102021

Ik zag dit berichtje voorbij komen en moet zeggen dat ik meteen naar benede ...
Haha snap ik heel goed, zit nu ook een cracker kaas te eten 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op 31lou

Haha heerlijk!

5 jaar geleden

Reactie op Rilu

Herkenbaar! Zowel de kaas als willen opletten.. Smeerkaas van goudkuipje e ...
Lkkrrr, balen van je misselijkheid! Hopelijk tijdelijk

5 jaar geleden

Reactie op 31lou

馃ぃ ik gister blokjes kaas met Amsterdamse uitjes ging ook perfect

5 jaar geleden

Reactie op Mamawb

Lkkrrr, balen van je misselijkheid! Hopelijk tijdelijk
Ja dat hoop ik ook!

5 jaar geleden

Ik heb totaal geen eetlust en kaas is het enige dat me niet tegenstaat. Ik ...
Gelukkig dan kan je toch iets lekkers eten 馃槈je mag wel wat eetlust van mij hihi

5 jaar geleden

Reactie op Anneluus

馃ぃ ik gister blokjes kaas met Amsterdamse uitjes ging ook perfect
Mmmmm 馃槂

5 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar! Enorm veel zin in kaas. Ik ben nu helemaal verslaafd aan oude kaas salade van johma. Voor de zwangerschap hoefde je hier echt niet mee aan te komen bij mij馃槀

5 jaar geleden

Hahahaha zo herkenbaar! Heb in een week tijd een heel blok jonge kaas op in m'n eentje 馃槀 Zit m'n vriend met chips, zit ik met plakken kaas 馃槄

5 jaar geleden

Jaaa hier alles hartig! Kaas, zoutjes, olijven (m.n. knoflook 馃い). En pittig! Helemaal mal van sambal en pepertjes. Altijd al, maar nu extra!

5 jaar geleden

Ik baal dat ik vaak geen pizza quarto frommagi kan bestellen als we dan een pizza gaan bestellen ivm de gorgonzola. Als ik t zelf kan kiezen dan at ik t iedere dag 馃い馃い馃い

5 jaar geleden

Ik heb net een blok Chaumes gegeten... Dit is toch ok茅 he? Had het opgezocht op internet...

5 jaar geleden

Heeeeeel herkenbaar. Ook kaasblokjes dippen in mosterd hihi of gewoon oprollen en in mn mik proppen. Ben ook overgewicht, heel erg om nog wel tijdens een zwangerschap op je gewicht te moeten letten

5 jaar geleden

Reactie op elizalee

Heeeeel herkenbaar! Enorm veel zin in kaas. Ik ben nu helemaal verslaafd aa ...
Wat grappig! Zo herkenbaar. Vorige zwangerschap had ik precies dit ook. Heb het nu maar vast in huis gehaald voor het geval dat

5 jaar geleden

Reactie op elizalee

Heeeeel herkenbaar! Enorm veel zin in kaas. Ik ben nu helemaal verslaafd aa ...
Haha grappig! Oude kaas(met verse pesto of appelstroop) doet het hier ook heel goed, en oude kaas salade van Johma oehh gevaarlijk;) 馃槅