7 Reacties

3 jaar geleden

Hebben jullie van die draai kiep ramen? Wij doen gewoon met een deken over het raam heen aan de bovenkant de hoekjes klemmen en dan klem ik dus de deken tussen het raam en het kozijn en draai ik m dicht

3 jaar geleden

Wij hebben een verduisterend rolgordijntje opgehangen dat heel kort langs het raam kan. Komt bijna geen licht langs

3 jaar geleden

Mmm niet een gemakkelijkere optie. Ik kan niet in jullie portemonnee kijken en om hoeveel ramen het gaat. Wij hebben er destijds even in geïnvesteerd, omdat een goede donkere slaapkamer iets is waar we jaren profijt van hebben. Hier zijn we heel tevreden over in het raam plissé van verduisterend materiaal (kan ook heel goed in een draai kiep raam).

3 jaar geleden

Wij hebben sinds gister rolluiken! Hadden deze altijd al beneden maar wilden deze ook graag boven om in de winter de kou mee buiten te houden en in de zomer niet te warm wordt binnen en voor de verduistering is het ideaal. Had rolgordijnen en verduister gordijnen, ging best goed.

3 jaar geleden

Wij hebben een zwart dekbed overtrek gespannen tussen het rolgordijn en de gordijnen in, is pikke donker als we deze sluiten

3 jaar geleden

Wij hebben deze papieren verduistering, alleen op maat knippen. Het tape waarmee ze hangen is echt sterk. Je zet ze ophoog met 2 knijpers https://www.bol.com/nl/nl/p/plisse-gordijn-redi-shade-verduisterend-zwart-121-x-182-cm-tijdelijke-raamdecoratie-goedkope-raambekleding-zonder-boren/9200000119992739/?s2a=