17 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg! Wij gaan ook kamperen in Italië in juni met de tent. Vind onze zoon (dan ook 8 mnd) nog te jong om alleen te laten slapen dus denk dat we een deryan tentje aanschaffen deze kun je namelijk ook mee naar het strand nemen. Iemand hier ervaring mee? Wat ik me ook afvraag hoe doen jullie dat met voeding en hapjes??

4 jaar geleden

Wat lees je zoal wat je extra aan zou moeten schaffen dan? T enige waarvan ik zou zeggen dat is handig is een muggen netje voor over je camping bedje en evt iets om schaduw te creëren buiten. Eten kan ook in de buggy dus kinderstoel etc kan prima thuis blijven.

4 jaar geleden

Ipv een grote kinderstoel is een tip: een opvouwbare hangstoel die je aan elke tafel kan vast zetten 😄. Super handig, ook voor vaker dan alleen deze vakantie!

4 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ipv een grote kinderstoel is een tip: een opvouwbare hangstoel die je aan e ...
Heb je een voorbeeld van zo’n hangstoel?

4 jaar geleden

Typ hier je reactie

4 jaar geleden

Ik lees en hoor overal Deryan tentje, super handig als slaapplek ook als je op visite gaat bijv. Wij hebben hem inmiddels en is super compact, beter dan een campingbedje

4 jaar geleden

ik lees heel graag mee

4 jaar geleden

Wij zijn ook enthousiast over ons deryan peutertentje (is iets groter, dus wij hopen dat ie langer meer kan). Ons zoontje slaapt erin als we op visite gaan bij familie en vrienden, zowel overdag als een nachtje logeren. Ideaal, altijd zijn eigen omgeving/geur. Veel plezier op vakantie!

4 jaar geleden

Wij hebben dit bedje voor de camping (en normaal gesproken gebruiken we deze als we thuis ook weggaan) die kunnen we ook als ‘box’ gebruiken, plus muskieten net. https://www.aeromoov.com/nl-be/aeromoov-instant-travel-cot.html Als “stoeltje” hebben wij deze gekocht: https://www.amazon.com.au/Mini-Monkey-Minichair-Orange-Minimonkey-Minichair/dp/B0065MMI34 En een kleinere buggy die niet zoveel ruimte inneemt als onze huidige. Daarnaast nemen we een klein speelkleed mee (picknick kleedje).

4 jaar geleden

Reactie op M8276

Wij hebben dit bedje voor de camping (en normaal gesproken gebruiken we dez ...
Wij hebben ook het bedje van aeromoov en vind deze echt super fijn maar hij is vrij groot vandaar dat ik op zoek ben naar een kleiner en kwam toen uit bij het deryan bedje

4 jaar geleden

Hoe gaan jullie het doen met het geven van hapjes? Potjes mee of zelf bereiden (lastig aangezien de keuken niet zo uitgebreid is als thuis ☺️) of mee uit eten 🤔. Hier zie ik nog wel tegenop aangezien ons kindje best wel behoefte heeft aan structuur en denk tegen die tijd ook nog geen grove stukken kan eten…

4 jaar geleden

Reactie op carmen15

Hoe gaan jullie het doen met het geven van hapjes? Potjes mee of zelf berei ...
Wij gaan starten met de rapley methode dus ze eet gewoon wat wij ook eten. Natuurlijk beetje aangepast. Als we wel een keer friet of iets anders eten wat ik haar nog niet wil of kan geven dan kan ik haat altijd rauwkost geven of even iets van een groente pannekoekje bakken en meenemen als we gaan uit eten. Als je normaal verse hapjes geeft zou je nu ook mee kunnen nemen? Aanpassen naar wat jullie zelf eten en dan wat groente voor je kindje apart houden en prakken. Mijn zus week toen uit naar wel potjes van ella's kitchen dat is toch wel redelijk oke zonder veel toegevoegde troep. Weet niet hoe jullie kamperen maar wij hebben gewoon een gaspitje mee en daar kunnen we gewoon op koken zoals we thuis ook zouden doen. (Wel maat 2 pits)

4 jaar geleden

Wij hebben deze stoel en ook een deryan bedje gekocht (via marktplaats) Qua hapjes neem ik denk ik gewoon de staafmixer mee. Uiteten zal er niet in zitten in de meivakantie. Misschien in de zomer (september) wel, dan is hij natuurlijk alweer een stukje ouder. Heb er wel mega veel zin in!! https://www.bol.com/nl/nl/p/one2stay-basic-opvouwbare-kinderstoel-met-5-punts-gordel-zilvergrijs/9200000036407636/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_9_&bltgh=nzS1ez4ynipXflPFBYFHkQ.5_mtYnasn6esYOoXkDTGdO5g_0_1.11.ProductImage

4 jaar geleden

Reactie op carmen15

Wij hebben onze camping pitjes, onze kleine is tegen die tijd bijna een jaar. Dus zij zal met ons mee eten. Als je een goede staafmixer hebt, kun je die evt meenemen?

4 jaar geleden

Reactie op carmen15

Wij nemen de mixer mee plus wat bakjes waarin we wat kunnen bewaren voor in de koelkast en wat potjes voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips 😁