12 Reacties
één jaar geleden
Jep, sinds oktober zijn we om de haverklap ziek door het KDV. Buikgriep, gewone griep, hand voet mondziekte, nog een keer buikgriep, weer griep. Ik heb deze winter oprecht al ZES keer op bed gelegen met hoge koorts. Het is echt vreselijk 🙊
één jaar geleden
Jaaaaa! Ik heb geen referentie hoe het is als je kind niet naar de opvang gaat. Maar hier heeft mijn zoontje bijna alles gehad.
Eind november had hij 2x een dubbele oorontsteking en toen heb ik me ingelezen in probiotica. En sinds we dat dus geven, is hij eigenlijk bijna niet meer ziek. Wel een snotneus en soms wel eens hoesten. Maar het lijkt niet meer zo heftig te zijn! Of het daar aan ligt, ik heb geen idee. Maar ben er wel blij mee🙏
één jaar geleden
Jup! Ze was letterlijk elke week verkouden of ziek. Sinds januari eraf gehaald en geen 1x meer ziek of verkouden geweest!
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Jaaaaa! Ik heb geen referentie hoe het is als je kind niet naar de opvang g ...
Hoi hoi! Is dit dan protectis wat je blijft geven? Of een andere probiotica?
Ons zoontje gaat ook naar de crèche en is hier al heel de winter af en aan ziek. En de papa heeft het altijd héél rap ook te pakken 🫣 bij mij is het iets minder, maar ben nog nooit zo vaak ziek geweest in mijn leven..
één jaar geleden
Reactie op sissy123
Hoi hoi! Is dit dan protectis wat je blijft geven? Of een andere probiotica ...
Wij geven deze. Hebben wij paar weken na zijn geboorte gegeven, omdat hij al een antibiotica kuur moest van 10 dagen. Toen wij er mee stopte was hij continue ziek. Maanden later toch weer begonnen vanwege de dubbele oorontstekingen. En is dus niet meer echt ziek geweest..... ik weet niet of het de probiotica is natuurlijk. Maar vond het wel toevallig😉
Wij geven dit 1 schepje in de ochtendfles of door z'n kwark ofzo. En proberen dit te geven zolang de R in de maand zit. Daarna gaan we eens kijken wat het doet als we ermee stoppen.
één jaar geleden
Reactie op arw__
Oh! Oh waarom heb je je kind van de kdv eraf gehaald als ik mag vragen
Ivm het elke week ziek of verkouden zijn en daardoor elke nacht drama. Sindsdien is ze fit en slapen we door 🤞🏼 Als ze 2 jaar is, ga ik haar wel weer naar de peuterspeelzaal brengen.