24 Reacties
茅茅n jaar geleden
Wat een bizar verhaal! Ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf, en kan me echt niet voorstellen dat er organisaties zijn waarbij dit gebeurd.
Juist is communicatie heel belangrijk, en die foto, arm kind. 馃槳 ik snap dat je hier erg verdrietig van wordt!
Ik heb juist wel een fijner gevoel bij een kinderdagverblijf dan een gastouder, meerdere ogen die dingen zien. Je moet dan natuurlijk wel een kdv hebben waarbij je zelf een goed gevoel hebt! Een vestiging openen door een stagiaire alleen dat kan echt niet. Je kunt hier ook melding van maken bij de GGD.
Ons zoontje van bijna 15 maanden gaat sinds hij 3 maanden al naar een kinderdagverblijf (andere dan waar ik werk). Maar hij gaat met zoveel plezier heen. Na de zomervakantie had hij het bijv wel even moeilijk weer te wennen en dit gaven de leidsters ook heel duidelijk aan dat het geen fijne dag was. Gelukkig begint hij nu al te lachen en blij te zijn als ik de auto daar parkeer. Ik hoop heel erg dat je op het andere kinderdagverblijf ook dat gevoel gaat krijgen. Als ik jou was zou ik dit wat er hier is gebeurd ook aankaarten bij je nieuwe opvang.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Lola21
Wat een bizar verhaal! Ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf, en kan me ...
Donderdag hebben we een gesprek en rondleiding op de nieuwe opvang waarbij we dit ook willen vermelding.
Morgen moet ik met mn dochter toch al naar het CB , daar vraag ik hoe en wat qua melding maken naar de GGD.
茅茅n jaar geleden
Ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen en zou uitkijken na een ander kinderdagverblijf waar er sowieso elk moment een volwassen persoon bij je kindje is. Ik werk 2 dagen per week mijn zoontje gaat naar oma en schoonmoeder. Ik zou het niet erg vinden een dagje meer werken maar wil dus niet dat vreemden voor mijn kindje zorgen. Als hij later naar school gaat is dit natuurlijk ook zo maar dan kan hij praten en vertellen waar hij mee zit of wat er is gebeurd. Ik zou echt meteen klaar zijn met dit kinderdagverblijf... vind ook dat jullie een goede keuze hebben gemaakt. Het is misschien even wennen maar uiteindelijk beter!!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Oktoberbabyboy
Ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen en zou uitkijken na een ander kind ...
Bedankt voor je lieve reactie 鉂わ笍. Iedereen hier en in onze omgeving steunen onze keus hierin ook en delen dezelfde mening als de moeders hier 鉂わ笍.
Het is even moeilijk maar het CB adviseerde ook om niet bij dit KDV te blijven en over te stappen. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om onze dochter minder dagen naar het KDV te doen. Opa's en oma's die nog fulltime werken en mijn werkgever ( jaja in de zorg... 馃槵 ) die geen betere en langere werkdagen kan cree毛ren.