Lieve lieve mama's
Ik heb momenteel echt even steun, support en tips van jullie nodig .. !
Ik leg het even uit:
Mijn dochter van nu 15 maanden gaat sinds ze 1 jaar is naar een KDV. 3 dagen in de week van 7.00 - 15.00. (Voorheen hadden we een gastouder)
Nu loopt de communicatie al vanaf het begin af aan niet lekker met de leidsters van het KDV. Veel verschillende verhalen over het ophalen zoals " je mag ze pas om 15.00 halen en de ander zegt weer nee je neemt tot 15.00 af dus om 14.50 moet ze opgehaald zijn.. 馃く en zo zijn er nog een aantal dingen maarja.
Nu hadden mijn partner en ik al 1.5 week het onderbuik gevoel dat het niet goed gaat met onze dochter op het KDV. Dit zagen we ook doordat ze ineens bij thuiskomst echt honger had en in 1x een drinkensbeker van 300ml leeg dronk. Dit is niet hoe ze normaal is. Dit even aangekeken en vandaag telefonisch contact gezocht omdat mijn dochter vanmorgen door een stagiaire werd opgevangen ( deze stagiaire van 17 jaar oud, opende het KDV in haar eentje..馃樁)
Eenmaal bovenstaande genoemd krijg ik dus serieus te horen dat onze dochter al 3 WEKEN ! amper eet de drinkt op het KDV.. maar ook dat ze niet speelt met speelgoed, niet wilt spelen met andere kindjes en dat ze eigenlijk alleen maar huilt huilt en slaapt..馃樁
Toen ik dit hoorde, brak mijn moeder hart echt.. ik heb hier namelijk de afgelopen weken NIETS over gehoord. Elke keer werd er maar gezegd ze heeft het leuk gehad en thats it...
Volgende week had ik al een mentor gesprek gepland staan waarin ik dit ook zeker meeneem. Echter is het vertrouwen van zowel mijzelf als mijn partner, in het KDV om nu deze 1000ste druppel echt verdwenen..
Wij hebben dan ook direct gezocht naar een ander KDV waar ze gelukkig vanaf maart al terrecht kan en waar haar neefje en nichtje ook hun opvang hebben en waar we goede verhalen over horen. Nu zijn mijn partner en ik alleen een beetje "boos" op onszelf dat we deze fout gemaakt hebben ondanks we dit nooit van te voren konden weten.
Maar het is me allemaal wel een gedoe hoor lieve mama's, nu kan onze dochter weer naar een andere opvang en moet ze weer wennen..馃槴馃様
Mijn moeder hart huilt echt en ik voel me zo rot over de gehele situatie...