13 Reacties
één jaar geleden
Onze standaard boom staat al een week. Glazen ballen vervangen voor onbreekbare ballen/vilten ballen en houten figuurtjes, ik wil geen risico op glasscherven in kindervoetjes brerrr. Tot mn verbazing heeft ze er maar 2x aan gezeten op dag 1. Op de arm vindt ze het leuk om de lampjes aan te wijzen, maar tijdens het spelen kijkt ze er niet eens naar om 😂. Is me zo meegevallen
één jaar geleden
We hadden eigenlijk besloten een jaartje over te slaan (ondanks vorig jaar al rekening gehouden te hebben met de helft qua niet glazen versiering voor onderin). Heben geen zin in gedoe, dan kan ik helemáál niet meer even naar de keuken.
Mmm maar nu lees ik dat het ook goed kan gaan 🤔 haha
één jaar geleden
Hier zondag neergezet met het idee van als het echt drama wordt ik hem wel weer weg zou halen. Nou hij kijkt er nog niet eens naar 🤣 boeit hem echt niks.. heb wel plastic ballen voor de zekerheid dit jaar. Hij is er nog geen 1x bij geweest.. kan nog komen natuurlijk maar verwacht het niet. Dus het kan zeker ook heel goed gaan🎄
één jaar geleden
Reactie op F-8
We hadden eigenlijk besloten een jaartje over te slaan (ondanks vorig jaar ...
Wij zetten hem ook niet. Wil die negatieve lading niet van steeds corrigeren. Aangezien ze ook nog dagelijks naar de Brokjes gaat. We hebben nu iets gekocht om voor het raam te hangen met lampjes.
één jaar geleden
Ik had helemaal hoop gekregen door alle reacties hier dat de kinders niet naar de bomen omkijken, maar ik moet mijn zoontje continue weghalen bij de boom 😂😵💫
één jaar geleden
Reactie op Lola21
Hier gaat hij ook altijd naar de brokjes maar de kerstboom interesseert hem ...
Precies hetzelfde hier. Kattenbrokjes blijven onweerstaanbaar, ze moet daarvoor langs de kerstboom en die keurt ze geen blik waardig 🙊