13 Reacties

één jaar geleden

Onze standaard boom staat al een week. Glazen ballen vervangen voor onbreekbare ballen/vilten ballen en houten figuurtjes, ik wil geen risico op glasscherven in kindervoetjes brerrr. Tot mn verbazing heeft ze er maar 2x aan gezeten op dag 1. Op de arm vindt ze het leuk om de lampjes aan te wijzen, maar tijdens het spelen kijkt ze er niet eens naar om 😂. Is me zo meegevallen

één jaar geleden

Hier staat hij gewoon uit. Mijn dochter heeft er zelfs geen kijk meer naar ondanks de lichtjes 😅 Ale ze heeft het wel al paar keer geprobeerd, maar weet ondertussen dat ze eraf moet blijven.

één jaar geleden

Wij doen dit jaar geen kerstboom. Ik heb geen zin in gedoe (achter hem aan rennen) haha. Maar wie weet valt het mee, als je er zin in hebt gewoon doen

één jaar geleden

Ik zag er ook tegenop. Maar hij staat en niets aan de hand. Ze kijkt er tot nu toe alleen naar 🥳

één jaar geleden

We hadden eigenlijk besloten een jaartje over te slaan (ondanks vorig jaar al rekening gehouden te hebben met de helft qua niet glazen versiering voor onderin). Heben geen zin in gedoe, dan kan ik helemáál niet meer even naar de keuken. Mmm maar nu lees ik dat het ook goed kan gaan 🤔 haha

één jaar geleden

Hier zondag neergezet met het idee van als het echt drama wordt ik hem wel weer weg zou halen. Nou hij kijkt er nog niet eens naar 🤣 boeit hem echt niks.. heb wel plastic ballen voor de zekerheid dit jaar. Hij is er nog geen 1x bij geweest.. kan nog komen natuurlijk maar verwacht het niet. Dus het kan zeker ook heel goed gaan🎄

één jaar geleden

Reactie op F-8

We hadden eigenlijk besloten een jaartje over te slaan (ondanks vorig jaar ...
Wij zetten hem ook niet. Wil die negatieve lading niet van steeds corrigeren. Aangezien ze ook nog dagelijks naar de Brokjes gaat. We hebben nu iets gekocht om voor het raam te hangen met lampjes.

één jaar geleden

Ik had helemaal hoop gekregen door alle reacties hier dat de kinders niet naar de bomen omkijken, maar ik moet mijn zoontje continue weghalen bij de boom 😂😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Wij zetten hem ook niet. Wil die negatieve lading niet van steeds corrigere ...
Hier gaat hij ook altijd naar de brokjes maar de kerstboom interesseert hem totaal niet

één jaar geleden

Reactie op Lola21

Hier gaat hij ook altijd naar de brokjes maar de kerstboom interesseert hem ...
Precies hetzelfde hier. Kattenbrokjes blijven onweerstaanbaar, ze moet daarvoor langs de kerstboom en die keurt ze geen blik waardig 🙊

één jaar geleden

Ik heb vanochtend wat kerstversiering opgehangen om te kijken of hij het interessant vindt. En ja hoor, hij loopt ermee door heel de kamer. Hier komt dus echt geen kerstboom

één jaar geleden

Inmiddels zwanger van de vijfde en elk jaar gewoon de boom kunnen neerzetten. Er is een keer een bal gesneuveld, maar ik vind het hier altijd met de kleintjes heel goed te doen. Alsof ze al snel accepteren dat het er staat en iets is waar ze niet aan mogen komen

één jaar geleden

Ik heb de kerstboom vorige week gezet, ze heeft er twee keer aangezeten maar na een duidelijke nee en afleiding met een ander speeltje probeert ze er nu niet meer aan te zitten. Heb voor de zekerheid dit jaar wel mijn glazen ballen vervangen door onbreekbare