6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Kleren, aangezien ze net jarig is geweest en ook cadeautjes heeft gekregen met sinterklaas vind ik het nu wel genoeg geweest haha! Heb een leuk adidas pakje gekocht en gaan nog wat leuke setjes kopen

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter was in November jarig, ze heeft veel gekregen. Ik vind het ook nu lastig. Dus maar twee kleinere cadeautjes gehaald. Een wiegje (draagbaar) met pop van lillieputiens en een soort houten knikkerbaan (geschikt voor haar leeftijd).

茅茅n jaar geleden

Duplo Boekjes Buitenspeelgoed voor de zomer Keukenspulletjes Pop Potje

茅茅n jaar geleden

100 woordjes interactieve boek, regenboog blok, knuffel van teletubbies (kon ht niet laten, want ze is helemaal fan), zo鈥檔 eierdop speelgoed, badspeelgoed en van mijn oma krijgt ze een loopstoel (maar daar zijn we zelf niet zo heel blij mee馃珷). Ze was in oktober jarig dus we hebben gekozen voor wat kleinere dingen nu..

茅茅n jaar geleden

Muziekinstrumenten. Hier een grote hit. Verder diertjes van vtech met geluid en liedjes erin. Kleurboek en dikke potloden. Iets waar ze meteen iets mee kan. Niet voor over een half jaar want dat snappen ze nog niet

茅茅n jaar geleden

Verstoppertje spelen met Nijntje of woezel en pip! Smarmax is ook heel leuk de vorm van dieren. Voorleesboekjes Badspeelgoed. Knutselspullen.