Zijn er hier nog mensen die de kidsmill hebben?
Als wij ons meisje hier in willen zetten gaat dit steeds lastig, haar knieen blijven haken achter de beugel omdat het zo krap is ( en wij hebben echt geen grote baby) dit gaat steeds samen met gehuil uiteraard en dat is niet echt de bedoeling!
Iemand tips?
Doe ik iets fout?
Ja hebben we. Vind het echt een miskoop, baal dat we niet voor de trip trap stokke zijn gegaan… het tafelblad is ook 3x niks.
Ik herken het een beetje! Kan haar er nooit soepel inzetten, maar niet zo erg dat ze gaat huilen..
Ja hier lopen we ook altijd te klungelen. Gelukkig zonder gehuil. Ik heb/had nog stille hoop dat het makkelijker gaat als meneer door heeft dat hij mee moet werken om er in te komen.... Mijn man klaagt steen en been als hij hem erin moet zetten 😅
Ik heb dit eigenlijk met alle kinderstoelen die we gehad hebben (ikea, hauck alpha, roba, allemaal zelfde type behalve ikea). Ik probeer altijd de beentjes er recht in te steken dus dat ze niet te vroeg buigen.
Wij hadden dat probleem ook. Maar als het goed is kun je het plateau (waar het bordje op staat) iets naar voren halen. Aan de onderkant van dat plateau zitten 2 dingetjes waar je vingertop achter kan zetten. Op die manier trek je het plateau naar voren
Je moet er even handigheid in krijgen, je moet ze eigenlijk een beetje om die hoek heen draaien.
Hier gaat het nu heel makkelijk, baby en ik hebben nu door hoe het moet.
Makkelijkste is, baby met 2 arm onder zijn armpjes vasthouden, dan kun je met je andere hand zijn beentjes sturen
Hier gaat het met een grote baby erg makkelijk. Mijn oudste dochter ook altijd zonder problemen er in gekregen. Misschien toch even spelen met de afstand van de plankjes, ik denk het zitgedeelte 1 lager als ik dit lees. Succes!