3 Reacties
één jaar geleden
Ik krijg hier ook vaak 'opa' te horen als ze naar een hoek wijst! Ik probeer er altijd maar een gesprekje over te voeren en samen er naar te zwaaien. Ook vraag ik of opa lief is en dan zegt ze van wel, dat scheelt wel. Als ze bang zou zijn zou ik denk ik samen vragen of de meneer kan weggaan. En dan 'daaag' zwaaien.
één jaar geleden
Ik voelde als kind zijnde vaak dat er iemand in mijn kamer was waar ik erg bang voor was. Mijn juf toendertijd gaf als tip: zing een liedje, dan gaan ze weg, dat werkte toen bij mij heel goed.
Nu voel ik nog steeds wel eens periodes dat er 'iemand' aanwezig is in de ruimte. Een tijdje geleden in de slaapkamer van mijn zoon, toen zag ik ook opeens iemand voor mee, dood eng... ik had vriendelijk maar duidelijk gevraagd of diegene weg wil gaan, en daarna heb ik niemand meer gevoeld dus wie weet heeft het geholpen... mijn collega is een beetje spiritueel, zij had mij wierrook aangeraden, dat had ik niet gedaan want ik had het gevoel dat ik dan iemand boos zou maken ofzoiets. Ik heb er verder niet veel verstand van want ik wil me er niet in verdiepen, ik hoop dat mijn hoofd me voor de gek houd want ik wil helemaal niet iemand kunnen voelen of zien 😅
lang verhaal kort: toen ik klein was hielp een liedje zingen erg goed, nu helpt het mij om hardop te vragen of diegene uit het huis wil gaan. Als niks helpt eventueel wierrook proberen.