7 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een afspraak gemaakt bij de KNO arts onze meid is al verkouden sinds vorig jaar februari. We zijn er echt helemaal klaar mee... kan niet normaal ademen,eten en slapen! Inderdaad heel makkelijk ja elk kind is ziek gedurende de winter... ja het is goed.. nu doorpakken!

één jaar geleden

Wij zijn deze week bij de kno-arts geweest met ons zoontje. Deze afspraak was voor iets anders (kort lipbandje). Toch heeft ze ook in zijn oren gekeken omdat hij ook veel ziek is geweest en een dubbele oorontsteking had die ondanks 2 antibioticakuren niet over ging. Zij gaf aan vocht achter zijn trommelvliezen te zien. Dit was normaal voor jonge kindjes in dit seizoen. Over een paar maanden moeten we terug voor een nieuwe controle. Heeft hij dan nog vocht achter de trommelvliezen dan is het mogelijk dat hij in de toekomst buisjes krijgt. Heel vervelend dat jouw kindje ook veel ziek is geweest! Maar helaas hoort dat ook een beetje bij opgroeien. Kindjes hebben nog amper een weerstand, die bouwen ze juist op met ziek zijn.

één jaar geleden

Oh lieve mama ik heb zo met je te doen! Het is gewoon onwijs K om je kleine zo te zien....😔 Hier een zoontje die met 6 wk al antibiotica moest voor een nierbekkenontsteking. We hebben daarna gelijk probiotica gegeven, tot juni. Nadat we zijn gestopt was hij alleen maar ziek. Verkouden, koorts, virus hier, virus daar, oorontsteking en weet ik veel wat! Ik was er zo klaar mee. Lang verhaal kort, wij zijn een aantal weken geleden weer begonnen met probiotica, na 2 antibiotica kuren. En tot nu toe gaat het echt goed. Hij heeft nu sinds 8 weken weer een kleine snotneus. En zn oren waren goed! Je kan het altijd proberen. Gewoon in de ochtend in de fles of tijdens een yoghurt of kwart. Je kan ook altijd een doorverwijzing vragen voor een check! Dat is nooit verkeerd en misschien voor jouw eigen geruststelling ook fijn. Heel veel succes ermee🍀

één jaar geleden

Wij hebben dit exact zo meegemaakt met onze huisarts. Enkelen weken geleden per toeval terrecht gemoeten bij een HAIO ( huisarts in opleiding ) en die heeft toen nadat onze dochter 2 kuren al gehad had besloten om onze dochter door te sturen naar een KNO arts. Daar zijn we gister geweest en over 4 weken wordt ze aan de oren geopereerd. Ze krijgt in beiden oren buisjes. Ik zou dit eissen by je huisarts. Daarvoor is hij tenslotte je huisarts !

één jaar geleden

Kleine update, mijn zoontje kwakkeld maar door.. gelukkig iets fitter maar komt niet van de klachten af. Vorige week 2 x huisarts geweest en gisteren weer gebeld dat het niet overgaat.. nu mag ik thankgod donderdag weer voor controle en word op basis daarvan naar de kno gestuurd.. Het is zo sneu om ze dit te moeten zien hoor maken..

één jaar geleden

Hier ook! Eigenlijk sinds september/oktober is ze wel non stop verkouden. Altijd loopneus, paar maanden lang nu ook 's nachts veel aan het gillen en nauwelijks slapen. We waren zo op dat ik de huisarts heb gezegd dat er verder gekeken moest worden, want dit kon niet langer zo. Naar KNO arts gestuurd. Vocht achter haar trommelvlies, waarschijnlijk al veel oorontstekingen achter de rug in de afgelopen maanden, en vergrote/geïrriteerde neusamandelen. Ze staat nu op een wachtlijst voor buisjes en dan verwijderen ze ook gelijk haar neusamandelen. Maar help, een wachtlijst van 6-8 weken! Nog 2 maanden volhouden met niet slapen... ik vind het heel erg zwaar!! Ook om mijn dochter zoveel verdrietig en echt flink verkouden te zien doet mij veel.. Ik snap je helemaal😔

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Oh lieve mama ik heb zo met je te doen! Het is gewoon onwijs K om je kleine ...
Goedemorgen, onze dochter heeft ook veel ab-kuren gehad en nu eindelijk buisjes. Alleen het snotteren/nachtelijke sessies zijn weer begonnen. Ik ben benieuwd naar de pro-biotica die je omschrijft. Welke heb je gebruikt?