10 Reacties

één jaar geleden

Wat vind je er en dingentje aan dan?

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Wat vind je er en dingentje aan dan?
Het plaatje in je hoofd hebben van je kindjes qua leeftijd en wat er tussen zit en het feit dat de wens zo sterk is nu terwijl ik mijn lijf (nog) niet de meest gezonde versie vind.. dat voelt dubbel

één jaar geleden

Maar en lijf wat dik is betekent niet automatisch dat het ongezond is als jij verder gwn redelijk gezond eet ik ben ook dik maar zou als ik en wens heb het niet in de weg staan

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Maar en lijf wat dik is betekent niet automatisch dat het ongezond is als j ...
Ja daar heb je helemaal gelijk in… ik eet verder goed gezond. Maar denk ook, wat als er veel kilo’s bij komen die ik weer slecht kwijt raak of sneller bekken klachten krijg bijv.. ben zo een 15 kilo zwaarder dan hoe ik de vorige zwangerschap in ging en toen vond ik mezelf ook al te zwaar. 😅

één jaar geleden

Ja naja dan is dat maar zo miss val.je wel af van je zwangerschap ken ook nog

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ja naja dan is dat maar zo miss val.je wel af van je zwangerschap ken ook n ...
Ja wie weet ;) vroeg me af of meer mensen hier over nadenken

één jaar geleden

Dat denk ik wel alleen als je er erg mee zit dan zou je denk ik miss moeten sporten ik weet niet waardoor je dikker bent dan eerst dus kan niet oordelen

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Dat denk ik wel alleen als je er erg mee zit dan zou je denk ik miss moeten ...
Ben niet op zoek naar een oordelend advies hoor hierover, meer benieuwd of meer mensen de situatie herkennen (zwaarder zijn dan je wil en een kinderwens hebben) en hoe zij er mee om gaan

één jaar geleden

Ikzelf heb dat ook, ben zwaarder dan na mijn zwangerschap, heb er lastig mee. Nu ben ik terug beginnen sporten en heb ik mijn lichaam meer aanvaardt, waardoor we nu gaan starten voor een2de maar het is een proces!

één jaar geleden

Reactie op Bibi-86

Ikzelf heb dat ook, ben zwaarder dan na mijn zwangerschap, heb er lastig me ...
Lastig hè.. enerzijds wil je eerst nog wat kilo’s kwijt en anderzijds duurt dat ook soms weer een tijdje en dat loopt dan niet helemaal gelijk ofzo.. goed van je! Herkenbaar. Succes 🍀☺️