11 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochtertje heeft ook krullen, denk ook 3c/4a.
Ik maak haar haar elke ochtend 'nat' met een soort verstuivende haarspray.
Daarna zorg ik met mijn vingers dat het goed verdeeld wordt over haar krullen.
Ik wissel qua product die ik erna gebruik af tussen baby curls van aunt Jackie's en Cantu leave in conditioner voor kids.
Soms gebruik ik 15 min later nog een afrokam.
Als ik staartjes/knotjes maak zet ik vaak een filmpje op, zodat ze goed blijft zitten.
Verder was ik haar haar 1 x in de week met Cantu tear free shampo.
Ik had een boek gekocht met daarin het 1 en ander qua informatie en volg wat accounts op insta.
Leuke tip @STVS, ik zal die groep ook eens op zoeken.
één jaar geleden
Yes. Tot nu toe blijft ze vrij goed van haar haar af😅. Na het slapen maat ik het soms nog een klein beetje nat om weer in model te krijgen.
Ik heb wel een bonnet gekocht, maar over een poosje pas daar mee gaan oefenen.
Ik volg op insta:
Nenecurls
Xsara.do.my.hair
Heybambino_
Over dit boek had ik het,
https://www.amazon.com/dp/1530508932/ref=cm_sw_r_awdo_JQMF5VSRT37KNJ69NX9W_0
één jaar geleden
Reactie op Belshel8
Onze dochter heeft geen kroes haar, maar het is wel veel krul.. iemand een ...
Ah leuk he!
- Ik zou het maximaal 1 keer per 1 a 2 weken met shampoo wassen, shampoo zonder sulfaat het liefst. (Structuur van krulhaar is heel droog en wil lekker vet blijven zodat je geen grote pluizenbol hebt).
-Altijd een conditioner gebruiken als het haar nat gemaakt wordt en alleen kammen als het nat is met conditioner er in.
- conditioner niet volledig uitspoelen of zelfs helemaal niet uitspoelen
-Niet droog wrijven met een handdoek maar alleen droog deppen/op laten drogen of fohn met diffuser gebruiken.
Qua producten gebruiken wij Yari naturals te koop bij het kruidvat. (Is zonder sulfaat)
één jaar geleden
Hier zelf ook een krullenbol en mijn kleine meid ook. Maar ik gebruik nu nog gewoon zwitsal spullen bij haar op deze leeftijd en het zit alsnog super mooi. Dit verbaasd me echt. Zelf volg ik CG (niet altijd meer) maar ik weet er dus wel alles van. Ik wil nu nog niet teveel gedoe met haar haar rondom speciale producten gebruiken. 😅
één jaar geleden
Onze dame heeft ook krullen en we weten niet van wie. Mijn man en ik hebben beide stijl haar!
Ik was haar haren maar 1xpw met zwitsal en omdat het nog vrij kort is doe ik er verder niks mee, alleen beetje vochtige handen erdoorheen zodat de krul weer goed valt en het pluizige eraf is