12 Reacties
één jaar geleden
Ik heb een kitchenaid. Vooral van wege de rode kleur maar o wat een heerlijke machine. Ik maak vaak grote hoeveelheden brooddeeg om in te vriezen en die machine kan dat makkelijk aan. Ook pizza deeg of cake beslag is zo heel weinig werk. En het staat nog super op men aanrecht ook dat ik hem eigenlijk nooit opruim maar lekker laat staan. Dan gebruik ik hem namelijk ook weer sneller. Ik vind hem ook ontzettend makkelijk in gebruik.
één jaar geleden
Ik heb kenwood chef. Heel fijn en ik ben er heel blij mee.
Enige nadeel vind ik dat hij niet altijd goed de bodem meepakt als er niet zoveel in zit.
Toen ik hem kocht twijfelde ik ook tussen die 2! Ik heb toen op basis van de accessoires mijn keuze gemaakt. Ik weet niet meer precies. Kijk gewoon eens welke uitbreidingen je misschien in de toekomst zou willen.
één jaar geleden
Reactie op Anney
Ik wil er ook
Vooral brood mee maken. Eet je nu elke dag verse brood? Welke ...
Ik heb de artisan met mengkom van 4,8liter geloof ik. Daar kan een kilo meel in. Mijn moeder heeft de kleinere die gaat tot een halve kilo. En helaas heb ik niet de tijd om elke dat vers brood te bakken. Maar vind het vooral handig het uit de vriezer te kunnen halen wanneer ik wel tijd heb.
één jaar geleden
Ik heb de Kenwood titanium chef xl. Daar zit ook een “rijs” functie op zodat het brood kan rijzen op een constante temperatuur. Echt super makkelijk. Je maakt het deeg in de kom, stelt het programma ervoor in en je doet de bijhorend deksel (is inbegrepen) er op. Na 3 uur gaat hij piepen. Afhankelijk van het brood wat ik maak ga ik verder of gooi het in de oven.
Ik bak ook veel taart en kan er bijv ook chocola in smelten (scheelt afwas met au bain Marie enzo) en eiwitten kloppen. Er staan heleboel programma’s al geprogrammeerd erin.
Daarnaast heb ik nu voor kerst ook de blender er bij gekregen en voor kerst dit jaar vraag ik op de pasta of vlees moler, twijfel nog een beetje🙈