12 Reacties

één jaar geleden

Slaapzak TOG 3.5 (puckababy) een pyjama en romper lange mouw. Kamer is 13/14 graden.

één jaar geleden

Slaapkamer is hier 15/16 graden. Slaapzak 3,5 tog en alleen dr luier

één jaar geleden

Slaapkamer is hier 19.5 grade maar tog 3.5 slaapzak lange mauwen romper en pyjama aan en nog heb ze het koud

één jaar geleden

Hier is de slaapkamer 19/20 graden en ze heeft een lange mouw romper en een tog 3 slaapzak aan.

één jaar geleden

Slaapkamer is tussen de 16 en 18 graden momenteel. We hebben verschillende slaapzakken ivm met wassen, nu gebruiken qe de winterslaap zakken met de mouwen aangerist zitten ze dd ene op 3,0 tog en de andere op 3,5 tog. Mijn dochter heeft hierbij een warme lange mouwen omslagromper aan een pyjama boxpakje met voetjes. We hebben daarover heen een wollen deken tot haar oksels.

één jaar geleden

Kamer is rond de 18 graden. Slaapzak van 3.0 tog, romper met korte mouw eronder.

één jaar geleden

Slaapzak tog 3.0 met lange mouwen (katoen) romper lange mouw (wol) broekje (wol)

één jaar geleden

15/16 graden. Romper lange mouwen, pyjama, slaapzak 3tog.

één jaar geleden

Romper (lange of korte mouw), pyjama en slaapzak tog 3.0. En dan ook een deken met laken maar eigenlijk ligt die daar nooit echt lang onder. Kamer is rond de 18/19 graden. Lijkt alsof ik hem zo warm kleed maar als ik hem minder aan doe haal ik hem koud uit bed 😅

één jaar geleden

Kamer nu 13/4 graden. Romper, lange mouw meestal, pyjama, slaapzak lange mouwen 2,5 tog. Mijn kind heeft het eerder te warm dan te koud.

één jaar geleden

Reactie op Cherize

Kamer nu 13/4 graden. Romper, lange mouw meestal, pyjama, slaapzak lange mo ...
3 tog trouwens nu. 2,5 tog als het boven de 18 graden is in zijn kamer

één jaar geleden

Slaapkamer is hier rond 17°C. Slaapzak 3 TOG, katoenen pyjama en een body met lange mouwen.