6 Reacties

één jaar geleden

Dat kan zeker! Het kledingmerk z8 valt smal. Voor mijn zoontje vind ik dit merk het prettigst omdat ik vaak van kleding vind dat het er wat "zakkerig" uit ziet.

één jaar geleden

Ik heb ook net een lading ingeslagen in maat 86. Zoontje zit nu in 80 en sommige dingen ook nog 74. Als het goed is zitten ze dan langere tijd in 86, dus ik durfde het wel aan😃

één jaar geleden

Hier 80 cm. Zit in maat 80, maar heeft ook al maat 86 aan. Ik ben al maat 92 aan het inslaan. Ik verwacht dat hij day eind februari al wel aan kan, in ieder geval de truien (😂 misschien iets oversized).

één jaar geleden

Van mijn oudste weet ik dat hij heel lang broeken maat 80 aan had wel al een trui maat 92. Te lange broeken vond ik irritant met lopen. Omgeslagen blijft niet altijd zitten en dan staan ze er de hele tijd op. Onze zoon is van eind september en toevallig met maat 92 sweater gekocht. Het ligt ook aan het merk bij de hm zou bijv wel 86 hebben gehaald dat valt echt ruim. Z8 valt voor jongens smal wel leuk merk wat goed blijft in de was. Succes

één jaar geleden

Hier ook 82 cm en nu nog in 80, maar ben ook groter aan het kopen. Vooral 92 Paar keer in de winkel 86 en 92 op elkaar gelegd en dat verschil is zo klein!

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb leuke setjes 86 besteld, en top dat z8 smal valt. M'n dochtertje is smalletjes dus hopelijk is het wat😄