5 Reacties

één jaar geleden

Hier wel tussen de 100-200 per maand als ik zo kijk in rabobank app tussen de inzichten. Uitschieters naar 300. Maar er kan ook zo een maand tussen zitten met 40 euro. Maar ik denk dat de kleding van mijn zoontje hier ook bij in zit 🤭

één jaar geleden

0. Ik heb dus eigenlijk al heel lang niets qua kleding voor mijzelf gehaald meer dan jaar geleden waarschijnlijk 🙈. Voor mijn dochter en man wel met regelmaat.

één jaar geleden

Eerlijk gezegd weinig in vergelijking met wat ik uitgaf voordat ik moet de werd. Ik denk dat ik bijelkaar misschien een jaar niets voor mijzelf gekocht heb alleen wat echt nodig was zoals voeding bh en zulke dingen toen. Sinds een tijd geleden begon ik hier en daar wat voor mijzelf te kopen maar niet geregeld elke maand. Ik denk dat ik de afgelopen 3 maanden misschien 150€ tot 200€ aan mijzelf heb besteden in kleding maar daarvoor hele maanden helemaal niets. Alles voor mijn zoontje.

één jaar geleden

Sinds oktober 2021 en misschien wel eerder echt 0,0. Het laatste was zwangerschapskleding. Ik koop ook liever iets voor mijn zoontje dan voor mezelf, hoewel ik ook kleding voor hem maak. Inmiddels heb ik ook echt wel weer wat voor mezelf nodig qua kleding, maar het geld was er nooit meer voor. Sinds een paar weken met een budget programma bezig en ik ga vanaf komende maand iedere maand 50 euro voor kleding voor mezelf budgetteren

één jaar geleden

Een hele tijd niks, maar al een jaar zet ik iedere maand €50,- weg. De ene maand haal ik daar iets kleins voor en de andere keer wat meer (ivm opsparen).. op deze manier “mag” ik van mezelf iets kopen 😅