11 Reacties
4 jaar geleden
Zowel bij de difrax S fles als in de dr brown fles deed/doe ik eerst het water verwarmen in de magnetron of flesverwarmer. Dan de poeder erin en roeren met een vork tot alles goed is opgelost.
4 jaar geleden
Ik heb ook de difrax fles. Ik schud hem altijd even 5 seconden heel erg goed. Laat de lucht eruit lopen en schraap dan de schuim eraf
4 jaar geleden
Wij roeren de difrax flessen met een lange dunne desert lepel. Wij doen er eerst poeder in en dan het water. Het gaat hier altijd goed maar volgens mij klontert de ene voeding meer dan de andere.
4 jaar geleden
Reactie op Zonnetje87
Wij roeren de difrax flessen met een lange dunne desert lepel. Wij doen er ...
Ik heb de voeding van kruidvat huismerk en ik doe het water in het flesje opwarmen in de magnetron dus dan is het lastig om eerst het poeder te doen en dan het water maar ga het een proberen met een lange dunne lepel!
4 jaar geleden
Reactie op Romiii
Okee misschien dat eens proberen want ik vind de opening zo smal om met iet ...
Okee haha bij mij ging het altijd prima haha. Het is mij ook zo geleerd door de kraamzorg omdat schudden zove schuim en bellen veroorzaakt 😊
4 jaar geleden
Okee haha bij mij ging het altijd prima haha. Het is mij ook zo geleerd doo ...
Jaa klopt bij ons ook. Alleen ik maakte eerst de melk in een ander flesje die een stuk breder is en dan kon ik makkelijk roeren. Alleen die fles is te klein voor 180ml water 😅. Vandaar dat ik het nu in de difrax fles zelf maak