11 Reacties

één jaar geleden

Ik heb hem na de bevalling gehad, maar na 8 maanden weer laten verwijderen. Ik bleef tussentijds bloedverlies houden wat steeds erger werd. Ook was m’n menstruatie enorm hevig en pijnlijk. Volgens de huisarts zou dat vanzelf minder moeten worden, maar ik was na 8 maanden continu met inlegkruisjes lopen wel zat. We hebben daarna gekozen voor condooms. Overigens ken ik ook genoeg goede ervaringen uit m’n omgeving.

één jaar geleden

Ik ben echt enorm tevreden erover geweest. Bij de eerste was ik wel meer ongesteld dan met m’n 2e, geen idee waar dat aan lag. Zeer regelmatige menstruatie en lekker geen hormonen meer 😊 het beste wat je voor je lijf kan doen! Het zetten is geen mega pretje (vind ik) maar is maar eventjes

één jaar geleden

Ik heb hem nu een half jaar ook vanwege wat jij hier boven benoemd. Ben enorm blij met deze keuze. Na de zwangerschap koos ik voor de prikpil maar dit beviel mij niet vanwege alsnog de hormonen die veelal mijn stemming bepaalde. Na het zetten van de koperspiraal duurde het wel enkele weken voor de hormonen uit mn lichaam waren en ik mezelf weer ging voelen. Het libido is nu ook maar zelden ver te zoeken wat mijn partner ook fijn vind. Ik wou dat ik wist van het koperspiraaltje toen ik als tiener aan de anticonceptie ging🙊

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Ik heb hem nu een half jaar ook vanwege wat jij hier boven benoemd. Ben eno ...
Hoe bedoel je dat je libido nu ook maar zelden is wat je partner fijn vind?

één jaar geleden

Ik heb het gewone mirena spiraaltje. Het inbrengen vond ik niet pijnlijk. En heb weinig tot geen last van de spiraal. Menstruatie is gewoon regelmatig en niet meer pijn tijdens menstrueren. Mij bevalt het dus ☺️

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Ik heb het gewone mirena spiraaltje. Het inbrengen vond ik niet pijnlijk. E ...
Maar het Mirena spiraaltje is met hormonen toch?

één jaar geleden

Reactie op D.D.Z

Maar het Mirena spiraaltje is met hormonen toch?
Ja klopt, ik heb geen last van de hormonen dus ik had gekozen voor mirena. Maar koper spiraal kan de zelfde klachten/ongemakken geven - de symptomen van de hormonen dan

één jaar geleden

Reactie op D.D.Z

Hoe bedoel je dat je libido nu ook maar zelden is wat je partner fijn vind? ...
Voorheen toen ik aan de prikpil zat had ik echt 0,0 libido, nu ik een koperspiraaltje heb heb ik hier geen last meer van

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Voorheen toen ik aan de prikpil zat had ik echt 0,0 libido, nu ik een koper ...
Dus je libido is weer terug? Zo bedoel je t?

één jaar geleden

Ik heb na mijn bevalling de T safe laten zetten. Had enorme buikkrampen ervan. Die heb ik na 2 maanden eruit laten halen. Nu heb ik de Multisafe en ik ben er super tevreden mee. De T safe heeft een T vorm, dus als je een smallere baarmoeder hebt kan die irriteren wat bij mij het geval was. Nu heb ik nergens last meer van, behalve dat mijn menstruatie nu 7 dagen duurt ipv 4.

één jaar geleden

Reactie op lolitalala

Ik heb na mijn bevalling de T safe laten zetten. Had enorme buikkrampen erv ...
Bedankt voor je reactie , is de T safe zonder hormonen?