12 Reacties

4 jaar geleden

Je kunt je bloeddruk laten controleren. Als je een lage bloeddruk hebt kan zout eten helpen (bv een opkikker) Als het aan blijft houden kan je via je huisarts bloed laten prikken op evt ijzertekort

4 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Je kunt je bloeddruk laten controleren. Als je een lage bloeddruk hebt kan ...
Bloeddruk is toevallig gister gemeten en ook mijn bloed wordt al gecheckt. Dacht misschien herkennen mensen het

4 jaar geleden

Reactie op Liesl_19

Bloeddruk is toevallig gister gemeten en ook mijn bloed wordt al gecheckt. ...
Goed bezig! Bij m'n eerste heb ik hier ook last van gehad. Ging toen vanzelf weer over. Maar omdat ik een lage bloeddruk heb blijf ik het regelmatig toch koud hebben

4 jaar geleden

Heb ik de eerste weken ook “last” van gehad, vooral ‘s nachts. Ik ben eigenlijk heel warmbloedig (lees; in de winter met alleen ondergoed in bed en het raam helemaal open naar 2 lagen kleren over elkaar aan 😅). Sinds een paar dagen weer steeds meer terug naar hoe het voorheen was, eigenlijk sinds ik volledig gestopt ben borstvoeding.

4 jaar geleden

Ja ik ook! Ik geef geen bv, en ben inmiddels al 10 weken bevallen. Ik had zwangerschapsvergiftiging en ben via een keizersnee bevallen, geen idee of dat ermee te maken heeft

4 jaar geleden

Ik ook! Ik dacht dat het door slaaptekort kwam!!

4 jaar geleden

Ik heb t ook snel koud sinds ik bevallen ben! Nou trouwens, eerder na de eerste week. Tijdens de zwamgerschap was ik een kachel.

4 jaar geleden

Hier 4 weken geleden bevallen. Ik het het altijd warm, maar na bevalling tot nu heb ik het echt koud! (Verwarming staat gwn aan)

4 jaar geleden

Hier ook koud! Slaap met sokken aan en een kruik plus twee dikke dekens. Normaal altijd warm..

4 jaar geleden

Ik had dat ook, nu 5 weken later is het wat minder aan het worden.

4 jaar geleden

Ik had dit voor mijn zwangerschap altijd al. Tijdens zwangerschap continu bloedheet en nu na de bevalling weer continu koud haha

4 jaar geleden

Reactie op Lelie99

Ik had dit voor mijn zwangerschap altijd al. Tijdens zwangerschap continu b ...
Bij mij is het zo erg dat ik een elektrische deken heb in bed omdat ik mezelf niet warm kan krijgen/houden snachts