21 Reacties

4 jaar geleden

Ja deels wel het zelfde hier. Ik had vitamine D op olie basis van de kruitvat en mijn zoontje spuugde er enorm van en had indd ook de krampen. En toen ik de dezelfde alleen dan op waterbasis ging geven heeft ie geen last meer gehad. Welke heb jij? Oja deze loedermoeder vergeet het ook wel es en nog veel erger hij heeft ook al eens 2 keer op een dag gehad🤪

4 jaar geleden

Mijn kleine kreeg ook krampen van de vit D. Uiteindelijk hebben wij vit D van Laveen gaan gebruiken en daar heeft die geen krampen bij.

4 jaar geleden

Ja deels wel het zelfde hier. Ik had vitamine D op olie basis van de kruitv ...
Momenteel gebruik ik de orthica, gestart met davitamon, en lang protectis maar dus geen verbetering.. nu heb ik van de ao pilletjes gekregen die kunnen oplossen in water

4 jaar geleden

Reactie op Stappertje

Mijn kleine kreeg ook krampen van de vit D. Uiteindelijk hebben wij vit D v ...
Bij ons was dat ook en met deze inderdaad niets aan de hand !

4 jaar geleden

Hier ook alles geprobeerd. Nu ook laveen olive drops. Top!

4 jaar geleden

Wij zijn gestopt met vitamine d te geven want uiteindelijk eten ze fruit en groenten pap waar ook vitamines inzitten en vroeger werd dit ook nooit gegeven en nu totaal geen last meer van krampjes

4 jaar geleden

Reactie op lachendesnoesje

Wij zijn gestopt met vitamine d te geven want uiteindelijk eten ze fruit en ...
Voldoende vitamine D haal je niet uit fruit en groente en enkel uit dagelijks voldoende zonlicht of supplement. Aangezien wij mensen tegenwoordig niet meer buiten leven zoals lang geleden is suppleren van vitamine D wel écht belangrijk…

4 jaar geleden

Ik herken dit dus ook qua krampen. Laveen drops werkt hier ook zonder krampjes zoals door anderen ook genoemd 👍🏼

4 jaar geleden

En als je het apart geeft? Ipv door de fles. Hier geen last van krampjes

4 jaar geleden

Reactie op lachendesnoesje

Wij zijn gestopt met vitamine d te geven want uiteindelijk eten ze fruit en ...
Vitamine D is een vet oplosbare vitamine. Deze haal je bijna niet uit fruit en groente, maar uit vis en vlees. Met de kleine beetjes die ze nu eten is dat al helemaal lastig. Bovendien hebben ze extra vitamine D om calcium op te nemen. Dit is bijvoorbeeld zeer belangrijk voor de groei van botten.

4 jaar geleden

We hebben laveen druppels. Dit gaat goed. We hebben ook niet gemerkt dat dit krampjes geeft. We hebben eigenlijk ook geen andere merk geprobeerd. Je zou kunnen kijken of het aan de samenstelling ligt. Bv, zelfde oplosmiddel etcetera. Het lijkt mij dat er iets in zit waardoor ze krampjes krijgt.

4 jaar geleden

Ok ik ga eens kijken om toch andere druppels te kopen dan. Ik wil mijn kind niet ziek maken 😊

4 jaar geleden

Hier ook vitamine D van Laveen. Nooit ergens last van gehad. Zoontje wordt elke dag blij als die het flesje ziet en doet zelf zijn mondje open voor de druppels om vervolgens lekker te smakken :)

4 jaar geleden

Wij hebben nu van de apotheek vista-D pilletjes gekregen, smelten in vloeistof (flesje) en is zonder olie. We beginnen er vandaag mee.. ben benieuwd

4 jaar geleden

Ik had hier hetzelfde diverse merken geprobeerd en merkte idd dat hij er flink op reagereerde. Hoe gaat het met de druppels die je nu hebt?

4 jaar geleden

Reactie op SilkeAmélie

Wij hebben nu van de apotheek vista-D pilletjes gekregen, smelten in vloeis ...
Hoe reageert ze hierop? Ben benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op TessyH

Hoe reageert ze hierop? Ben benieuwd.
Het gaat echt veel beter met de pilletjes !! Je doet ze in de fles voor het schudden en ze lossen zo mee op, geen krampjes meer 😃😃

4 jaar geleden

Reactie op TessyH

Ik had hier hetzelfde diverse merken geprobeerd en merkte idd dat hij er fl ...
Het gaat echt veel beter met de pilletjes !! Je doet ze in de fles voor het schudden en ze lossen zo mee op, geen krampjes meer 😃😃

4 jaar geleden

Ik had ook precies hetzelfde bij Davitamon op water basis toen Laveen gegeven en nergens meer last van gehad de diëtist heeft me ook verwezen naar de ingrediënten in de water basis druppels (veel troep zit er in), bij de Olijf olie basis alleen olijf olie en vitamine d.

4 jaar geleden

Reactie op SilkeAmélie

Het gaat echt veel beter met de pilletjes !! Je doet ze in de fles voor het ...
Maar dan neem ik aan dat de fles leeg moet? De kleine van ons die drinkt soms de fles niet leeg en laat een bodempje staan..