4 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter doet dit soms, maar vooral als ze stopt met kruipen dan een been uitstrekken. Het lijkt er hier op dat ze vanuit los zitten probeert op te staan (dus zonder optrekken of ergens aan vasthouden). Zou dat het ook bij jullie kunnen zijn?

2 jaar geleden

Ja hij is hier een klein beetje mee bezig. Hij is een aantal keer zelf gaan staan, als ik naast hem zat op de grond. Hij hield mij dan een klein beetje vast,en zet inderdaad zijn rechtervoet eerst neer. Deze gebruikt hij nu op die vreemde manier. Hij kroop eerst razendsnel door de kamer op knieën en handen. Nu op een soort manke manier en veel trager , het ziet er heel vreemd uit 🤷🏼‍♀️ Met verschonen mag ik alle bewegingen gewoon maken.

2 jaar geleden

Bijzonder dat hij van de een op de andere dag een nieuwe techniek heeft…. Ons zoontje kruipt vanaf het begin op deze manier en heel soms normaal. Maar gaat op deze manier juist een stuk sneller het huis door. Hij is vanuit zit gaan kruipen, daar is die techniek volgens mij ook door gekomen. Hij heeft nooit op zijn buik willen spelen, maar kon wel snel zitten. Misschien dat het bij jullie ook hiermee te maken heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Smos

Bijzonder dat hij van de een op de andere dag een nieuwe techniek heeft…. O ...
Oh echt?Hier juist heel veel getijgerd😅 Ik denk dat het een beurse knie was ,de volgende dag kroop hij weer als vanouds. Mijn snelle "mama-bezorgdheid" ook😅🤔