7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik denk stijl. Mijn zoontje heeft ook 1 zon pluk op zn achterhoofd waar een krulletje in zit maar de rest is zo stijl als wat馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ik heb ook hoop op een beetje slag馃槄馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ik denk stijl of wat slag.. dit is mijn dochter haar haar namelijk nu en duidelijk krul馃槅

茅茅n jaar geleden

Ik denk stijl. Mijn dochter heeft echt meer krullen aan de onderkant. Ik vermoed dat zij een slag krijgt. Mijn moeder heeft krullen ( dus wel in genen) en ik heb altijd stijl haar gehad, maar na mijn zwangerschappen kreeg ik ineens slag in mijn haar. In het begin, tijdens bv zelfs krullend, heel vreemd! Lastig om te zeggen want alles is zo veranderlijk bij onze kleintjes. Als ze net zoals haar papa is dan krijg ze heel erg donker haar op haar 7de. Daarnaast werd ze met rood haar geboren en nu is ze blond. En ik wilde graag dat ze rood bleef 馃槥! Keer wat anders dan al dat blonde in onze familie.

茅茅n jaar geleden

Dit is het haar van mn dochtertje, man en ik hebben beide stijl haar

茅茅n jaar geleden

Foto van me dochtertje direct na het douchen. Zodra er maar wat water op der haar komt springen de krullen er gelijk in. En word echt elke week meer 馃グ. Ik hoop zo dat dit zo blijft want ook als der haar droog is zitten de krullen er nog steeds goed in en we gebruiken niets buiten Zwitsal shampoo. Want ben totaal niet bekend met krullen 馃檲

茅茅n jaar geleden

Denk dat je dit nog niet kan weten. Ik heb stijl haar maar als jong kind een bos krullen. Ken meerdere die dat hadden.