5 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even mee. Mijn zoontje kwijlt ook heel erg. Ook al hij geen tandjes krijgt. Geen idee wat het kan zijn.

één jaar geleden

Geen tips maar wel herkenning en hopelijk geruststelling! Mijn dochter kwijlde ook nog steeds heel erg, is ook van eind oktober. Vooral als ze aan het spelen was en dan helemaaaal als ze zich ergens op concentreerde. Ik had mezelf voorgenomen om het aan te kijken tot haar 2e verjaardag, en er anders daarna naar zou laten kijken, had namelijk gelezen dat het tot dat moment 'normaal' is. En ineens sinds een week of 2 is het veeeel minder. We hebben niets anders gedaan, lijkt alsof het met een groeispurtje oid beter is geworden. Als ze echt gefocust is kwijlt ze nog wel wat, maar niet meer continu de hele dag door. Dus hopelijk krijgen jullie die ontwikkeling binnenkort ook!

één jaar geleden

Ik volg even mee! Ik herken ons zoontje heel erg in je verhaal. 😊 Ons zoontje kwijlt ook (nog) veel. Ook heeft de kno-arts niets bijzonders bij hem gezien. Wij gebruiken ook sinds kort een rietjesbeker om de mondspieren te stimuleren. Hij snapte eerder nooit wat hij met een rietje moest en kon daardoor al heel vroeg uit een open beker drinken.. ik denk dat het vanzelf wel over gaat..

één jaar geleden

Dochter, ook van eind oktober 2021, is nu goed 2-3maanden van t kwijlen af. Was plots over nadat er 4 kiezen door waren gekomen. Wel is begin juni haar neusamandel eruit gehaald want zat echt potdicht; open mond gedrag, kwijlen, lang/veel/vaak verkouden, ademstops in dr slaap. Kwijlen is nu, na de operatie, echt helemaal gestopt. Logopeadie zijn we nu mee gestart ivm open mond gedrag, een eerste wat ze maar vroeg was kwijlen… Geen tips dus, wel herkenning🫠.

één jaar geleden

Allergieën gekeken? Mijn zoontje kwijlt ook maar dat zit gepaard aan zijn allergieën en dat hij vak vol snot zit. Ik probeer elke avond zoutoplossing te geven, soms denk ik dat er tanden komen maar plots zit hij weer vol snot dus bij ons is altijd de vraag wat het kan zijn.