10 Reacties

4 jaar geleden

Elke dag iets vervroegen misschien? Ik had een nieuw schema van 5 naar 4 flessen en daardoor was de 3e fles wat later geworden, om half 4 nu en de 4e (laatste) tussen 8 en half 9 nu. Ben gewoon in 1 x overgegaan. En bij mij is ze wel echt altijd goed wakker tijdens laatste fles. Hierna slaapt ze gewoon rustig verder tot 7.30.

4 jaar geleden

Ik ben hier ook mee bezig. Eerder hadden we om 2230 laatste fles van 210cc, dat is nu om 2200 180cc. Ik wil vanavond gaan proberen om 2130 en dan 150cc. Hoe verder af te bouwen vind ik ook nog lastig.. hij krijgt nu zijn laatste fles om 1830.

4 jaar geleden

Hoe oud zijn jullie kindjes? Ik vraag me namelijk af vanaf hoeveel weken je hiermee kunt beginnen

4 jaar geleden

Reactie op Cara-D

Hoe oud zijn jullie kindjes? Ik vraag me namelijk af vanaf hoeveel weken j ...
Die van mij vandaag 16 weken en ondertussen denk 7.5 kilo haha. Hij slaapt zo enorm diep altijd al dus ik denk dat hij prima zonder kan maar wil het rustig afbouwen. Als ik hem sochtends wakker maak kan hij namelijk gerust nog een halfuur zonder voeding, dus dat schijnt wel een signaal te zijn dat het zou moeten kunnen. Consultatiebureau zei liever nog niet, maar toen ik zei dat ik hem altijd wakker moet maken kon het ineens wel 😂

4 jaar geleden

Mijn dochter slaapt al sinds 3 maanden van 19-7. Ik moest haar echt wakker maken voor de laatste fles, en dan dronk ze met heel veel moeite 90cc. We geven haar nu om 17:30 de laatste grote fles (180cc) en vlak voordat ze naar bed gaat rond 19:15 nog 90-120ml.

4 jaar geleden

Mijn dochter is 13 weken en ben vorige week gestopt met haar om 11uur wakker te maken. Ze kwam namelijk ineens weer snachts terwijl ze geen honger had. En om 11uur kreeg ik haar nauwelijks wakker. Ik dacht kijken wat er gebeurt als ik haar niet om 11 wakker maak. Nu krijgt ze 8uur laatste fles en slaapt ze tot 5uur door. Ja is vroeg maar ik denk maar zo word vanzelf wel later. Nu kan ik iig zelf vroeg naar bed ej dat is me ook wat waard. Ik ben een ochtend mens dus vind dat niet zo erg. Als ik haar terug in bed leg na de fles pakt ze vaak nog 1 slaapcyclus.

4 jaar geleden

Ja advies van cb was tot 5 maanden toch nog 5 voedingen dus toch wakker maken voor de laatste fles.. ik ga kijken of ik een droomvoeding kan geven.. want vind t eigenlijk sneu om haar wakker te maken

4 jaar geleden

Reactie op merelxara

Ja advies van cb was tot 5 maanden toch nog 5 voedingen dus toch wakker mak ...
Oke, CB zegt dus tot zeker 5 mnd. Ik vroeg het me al af wat hun erover zouden zeggen..

4 jaar geleden

Reactie op merelxara

Ja advies van cb was tot 5 maanden toch nog 5 voedingen dus toch wakker mak ...
Ik geef dus die laatste fles niet meer maar geef haar nog wel 5 voedingen. Voed gewoon ietsje vaker. Om de 3.5uur ipv 4 aangezien mn dochter om 5uur sochtends komt kom je dan ook mooi uit dus dat scheelt.

4 jaar geleden

Ik geef dus die laatste fles niet meer maar geef haar nog wel 5 voedingen. ...
Ik doe het ook precies zo! En de laatste fles dan rond 20-20.30h