9 Reacties

3 jaar geleden

Hier zelfde vanacht pyjama en herfst slaapzak eindelijk sliep ze nacht door zolang ze je niet wakker huilt van de kou gaat het goed

3 jaar geleden

Onze dochter heeft van zichzelf een lage temperatuur, zou jou kindje dit ook kunnen hebben misschien?

3 jaar geleden

Had onze dochter als baby zijnde ook. Onze huisarts zei toen dat ze waarschijnlijk gewoon een lage temperatuur van zich zelf heeft. Die kon goed wakker worden tussen de 35,5 en 36 namelijk. Kregen het advies om met laagjes te werken en dat dit waarschijnlijk gewoon bij haar hoort. Nu is ze bijna 3 en heeft het heel snel "warm" dat ze kleding uit wil, maar haar temperatuur is nog altijd redelijk laag. Als zij met 37 op staat bijvoorbeeld wat bij andere normaal is weten wij al o die is/word ziek en heeft straks koorts. Dat klopt ook heel vaak. We weten dat het voor haar te hoog is om mee op te staan. Dus je kunt laagjes proberen, maarja het is nog niet echt koud nu.. misschien hoort het bij je kleine net als bij onze dochter.

3 jaar geleden

Volwassen mensen hebben ook een lagere lichaamstemperatuur als ze snachts geslapen hebben 😉 Lijkt mij dus volkomen normaal 😁

3 jaar geleden

Ja het lastige is dus dat haar normale temp altijd tussen de 37,2 en 37,7 zit. Misschien dat ik daarom ook zo schrok, omdat haar temp altijd wat hoger was. Het past dan ook totaal niet bij haar normale temperatuur: misschien inderdaad dat het door de ruststand komt. Inmiddels ligt ze wel in een romper (korte mauw) + winterslaapzak puckababy Kijken of ze hierdoor iets warmer wakker wordt

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt ook graag warm, dat is al vanaf het begin. Heeft nu ook haar winter slaapzak aan deze week wel alleen ook met korten mouwen romper

3 jaar geleden

Wat ik me afvroeg waarom eigenlijk korte mouw? Mijne heb nu lange mouw romper en pyjama en slaapzak aan en eindelijk sliep ze de nacht weer door

3 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Wat ik me afvroeg waarom eigenlijk korte mouw? Mijne heb nu lange mouw romp ...
Wij gebruiken nooit lange mouwen rompers, vind het echt verschrikkelijk met aankleden! 😅 Onze dochter lag tot gister nogsteeds in haar ondergoed met alleen het omtrek van een deken. Nou heb ik het dekbed er zelf in gedaan en ze had haar pyjama aangehouden, ligt ze nog boven op het deken 🤦‍♀️. De jongste ligt met romper zonder mouwen, pyjama broek en shirt met lange mouwen en zijn zomerslaapzak aan.

3 jaar geleden

Reactie op Kimm88

Ja het lastige is dus dat haar normale temp altijd tussen de 37,2 en 37,7 z ...
Wij hebben ook de puckababy 😊 die winterslaapzak is wel lekker warm. Met pyjama erbij zou dat toch wel goed moeten komen lijkt me 😊.