38 Reacties
3 jaar geleden
O jeetje, wat ontzettend naar en spannend. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik in deze situatie zou doen. Heel veel succes gewenst bij deze keuze
3 jaar geleden
Ik hoop het van harte voor je dat het goed komt !! Maar als je 6 weken bent en er is helemaal niks te zien vind ik het toch raar want einde van week 5 begint al de hart te ontwikkelen en week 6 begint de hart te kloppen.. dus waarom is er niks te zien is dan mijn vraag.. ik snap je onzekerheid heel erg... enige optie is nog eventjes afwachten.. heel veel sterkte 🙏🏼
3 jaar geleden
Hoi! Wat een spannende situatie! Ik had met 5,5 week ook een leeg vruchtzakje (uitwendig). Inwendig uiteindelijk wel wat gezien, nog heel klein. Gisteren echo gehad met 7.2 en was een duidelijk kloppend hartje te zien. Misschien gewoon nog een week wachten? Kan ook zijn dat het verkeerd is gerekend en dat je een week minder lang zwanger bent? Ik zou echt nog een weekje (of 2) wachten, dan weet je het denk ik echt zeker of er wat is. Hou vol💓
3 jaar geleden
Hmm dat is een moeilijke situatie ... is dit de enigste keer dat ze bloed hebben genomen om je waarde te controleren? Zelf lijkt het mij precies een beetje laag om 6 weken zwanger te zijn met die waarde. Lijkt eerder ergens rond de 5 weken ... misschien dat je nog even kan afwachten? Of bij de HA deze week nog langsgaan en bloed laten nemen? Dan ben je zeker dat de waarden blijven stijgen
3 jaar geleden
Reactie op aapje1992
Hoi! Wat een spannende situatie! Ik had met 5,5 week ook een leeg vruchtzak ...
Nee de echo’s zijn al inwendig. Ze zegt dat ze met deze waarden echt wat had moeten zien in de vruchtzakjes.
Ze belde net en zei dat ik een paar dagen mag wachten tot het vanzelf los komt omdat ik ook bloed verlies.
Ze willen geen echo meer extra maken. Alleen maandag willen ze nog een keer prikken om te kijken hoe het met de waarden gaat.