38 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Chaiman

En een hele stomme vraag wellicht weet iemand het wel, is een vruchtzakje z ...
Nee volgens mij niet. Die ring is volgens mij een witte ring op het echo beeld en een vruchtzakje is een zwarte met vocht gevulde holte. Daar hoor het kindje in te gaan groeien.

3 jaar geleden

Reactie op Chaiman

Ah jeetje hopelijk komt het goed. Verlies je veel bloed? Helderrood?
Na een echo is het wat meer. Gister een hoop geploeter in me buik, echo’s en veel duwen en porren in me buik. Alleen vandaag is het bloed weer bijna weg...

3 jaar geleden

De echo van gister wordt er niet wijs uit

3 jaar geleden

Reactie op babyNF

Heb nog een zwangerschaps app daarin zie je wekelijks de echo fotos van de ...
Hoe heet deze app ?

3 jaar geleden

Reactie op Nikki🤰🏼

Hoe heet deze app ?
Zwangerschap+

3 jaar geleden

Tenzij er een bepaald gevaar is voor je, zou ik even wachten, het is wel een hele vroege echo en er zit wel vaker verschil in met wat verwacht wordt en dat het later bij trekt. Als het echt verkeerd over een week is en geen gevaar voor je is kan je altijd nog bepalen of je het wil afwachten, opwekking met medicatie of curettage ondergaan.

3 jaar geleden

Oo gewoon even wachten precies het zelfde mee gemaakt nu een mooi meisje van 4,5 maand oud en opnieuw zwanger 🤰🏼

3 jaar geleden

Reactie op Mimi1192

Hmm dat is een moeilijke situatie ... is dit de enigste keer dat ze bloed h ...
Ik had als waarde op 5 weken 5160 en op 6weken ( 2x bloed laten trekken op week tijd) 33866. Het lijkt mij ook wat weinig. Maar zoals vele zeggen eventjes afwachten.

3 jaar geleden

Reactie op marezi

Oo gewoon even wachten precies het zelfde mee gemaakt nu een mooi meisje va ...
Dat meen je niet hoe ging dat bij jou? Ben heel benieuwd naar je verhaal!

3 jaar geleden

Reactie op minieminiemie

De echo van gister wordt er niet wijs uit
Als ik deze echo zie doet het me denken aan mijn lege vruchtzak 3 jaar geleden. Zag er ongeveer net zo uit. Ze dachten eerst aan een vroege tweeling, een week later zagen ze 6 lege vruchtzakjes. Dat klopt natuurlijk niet. Ook mijn hcg bleef stijgen, waardoor ze dachten aan een mola zwangerschap. Uiteindelijk ben ik gecurretteerd. Ik hoop echt dat het je bespaard blijft, maar ik zou zeker nog een extra echo willen zien voordat je besluit tot andere maatregelen. Sterkte!

3 jaar geleden

Ik zou ook denken aan een mola. Dan stijgt je hcg ook! Misschien kan je nog 2 x een bloed prikken, met er 1 dag tussen zo kun je beter zien hoeveel het per dag stijgt.

3 jaar geleden

Reactie op MystiQue1306

Als ik deze echo zie doet het me denken aan mijn lege vruchtzak 3 jaar gele ...
Hoe ging het bij de molazwangerschap moet jij ook een half jaar aan de pil en mochtje niet zwanger worden?

3 jaar geleden

Reactie op minieminiemie

Dat meen je niet hoe ging dat bij jou? Ben heel benieuwd naar je verhaal!
Ja is echt gebeurd ik ging na de verloskundige met een heel goed gevoel ik ging liggen nou mevrouw ik kan niks zien u krijgt een miskraam nou huilen huilen huilen na huis gegaan , week later terug want ik bloeide nog steeds niet . Weer een echo weer niets te zien ik zeg kan ik even gaan plassen en dan wil ik hem in wendig de echo . Ik ben gaan plassen maar me man bleef bij da vrouwke wachten , had ze tegen hem gezegd dit ziet er echt niet goed uit en jullie moeten je voor bereiden op het ergste. Nou inwendig gedaan . Nee nee mevrouw het is echt niet goed week later na de gynecoloog een klein frummie met kloppend hartje

3 jaar geleden

Reactie op marezi

Ja is echt gebeurd ik ging na de verloskundige met een heel goed gevoel ik ...
Dat meen je niet! Soms maken ze best erge fouten hoor... geeft me wel een beetje hoop🥺

3 jaar geleden

Reactie op MystiQue1306

Als ik deze echo zie doet het me denken aan mijn lege vruchtzak 3 jaar gele ...
Was het uiteindelijk mola bij jou?

3 jaar geleden

Ik zou nog even wachten, bij mijn vriendin die nu 5 maanden zwanger is zagen ze bij 6 weken ook niks.. had ze bij 10 weken echo zagen ze een baby’tje

3 jaar geleden

Ik weet soms dat je op een normaal echo niet alles ziet vraag of ze het het vaginaal kunnen doen. Dan heb je het beste resultaat. In andere landen onder andere Duitsland word vaginale echo nog tot 20 weken gedaan. Zodat je het beste ziet en verder later in de zwangerschap ook om de baarmoederhals te bekijken.

3 jaar geleden

Reactie op oummohamed

Ik weet soms dat je op een normaal echo niet alles ziet vraag of ze het het ...
Ik heb alle echo’s vaginaal gehad ...