38 Reacties
één jaar geleden
Jaaa! Superhandig en veilig.
Krukje kan ook maar ze gaan daar voorlopig nog snel af donderen hoor 😇.
Je hebt ook een Ikea hack om een houten krukje van hen om te bouwen tot leertoren.
Wij hebben er eentje van Ette tete, super fijn ☺️
één jaar geleden
Ik vind het ook ideaal! We hebben de leertoren sinds hij één is, en tijdens het smeren van het brood en het koken enzo, staat hij vaak bij het aanrecht. Ook "wast" hij af terwijl ik de vaatwasser leegruim bijvoorbeeld.
Voor een langere tijd op een krukje staan lukt hem nog niet, dan zou ik in z'n enthousiasme naar mij toen willen lopen en er vanaf vallen.
één jaar geleden
Reactie op Zenzenzen
Ik twijfel ook, merk dat die kleine erg nieuwschierig is. 😊
Voor de mama's ...
Wij hebben dus die van het merk Ette tete en dan die je kan omtoveren tot tafeltje en mn ouders hebben van dat merk de ‘normale’.
Wat ik heel stom vind is dat die klapbare bij het sta-plankje een plank heeft die niet helemaal recht is, maar hol, waardoor een klein voetje dat naar achter stapt er precies af kan glijden en ze dus zo onder die stang door vallen (hier 2x gebeurd terwijl ze vanaf 8 maanden al stevig staat). Officieel istie ook vanaf 18 maanden, ik zie zoiets dan ook niet meer gebeuren.
De normale heeft dat dus niet.
één jaar geleden
Wij hebben deze https://helloarchie.com/products/houten-leertoren-stepn-sit-zwart-zilver-ette-tete?variant=40624431366332&gclid=EAIaIQobChMIlP_i7f_n_AIVTp_VCh23tQIwEAQYASABEgLyl_D_BwE
Zijn er echt heel blij mee! Alleen bij 12 maanden hadden we hem omhoog staan en gebruikte ze het soms als een soort loopkar en is ze op even een kort moment uit het zicht omver gekukeld met een flinke tand door de lip 😫.
Sindsdien hebben we hem voorlopig als “picknickbankje”. Ze vind het echt heel leuk daar iets te eten. Ze gaat er zelf meteen zitten als we vragen of ze het aan haar eigen tafeltje wil eten. Dan zit ze lekker aan een “tafeltje voor 1 bij het raam” naar buiten te te staren, hou van dat beeld haha
Voor straks samen dingen bakken enzovoort lijkt het me echt een top ding of in de zomer als picknicktafeltje buiten.
Nou lang verhaal kort, het antwoord is “ja” 😉 ik vind het de moeite waard.
één jaar geleden
Reactie op F-8
Wij hebben deze https://helloarchie.com/products/houten-leertoren-stepn-sit ...
Ik heb deze ook. Het is veel veiliger dan een krukje en superleuk om samen in de keuken wat te doen, lekker meehelpen. Heb het nu een maand en overdag gebruiken we het als tafeltje voor knutselen, boekjes lezen, tussendoortje eten. En savonds met koken. Zo staat het ook nooit echt in de weg. Ben er heel blij mee, mn partner gebruikt het ook heel veel. Had ie niet verwacht maar die vind het heel gezellig
één jaar geleden
Wij hebben idd de ikea hack krukjes gebruikt voor de leertoren. Werkt perfect en een stuk goedkoper. Het is een enorme hit hier. Zodra ik de keuken in ga loopt ze er meteen heen en wijst ze dat ze er op wil om er bij te staan kijken tijdens het koken. Ik merk dat ze daardoor 10x meer geduld heeft.
één jaar geleden
Reactie op Ree1994
Dus als jij met je ervaring van beide zou moeten kiezen welke kies je dan? ...
De niet-klapbare eigenlijk ☺️!
één jaar geleden
Hier toch de ette tete aangeschaft maar wellicht toch nog te vroeg? Hij donderde er net toch mooi vanaf. Hij zat op zijn knietjes op de bovenste trede en wilde gaan staan en gleed toen zo huppa naar beneden met zn kin op de bovenste trede. Vind ook dat die onderste trede niet mega ver uitsteekt of ligt het aan mij?
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Hier toch de ette tete aangeschaft maar wellicht toch nog te vroeg? Hij don ...
Bij mij steekt die onderste tree ook niet ver uit, verbaaste ik mij ook over. M'n zoontje is er ook wel eens vanaf gevallen; is denk ik vooral een kwestie van wennen en leren. Tegenwoordig houdt hij zich aan de grote plank vast als hij er op z'n buik vanaf "glijdt"
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Hier toch de ette tete aangeschaft maar wellicht toch nog te vroeg? Hij don ...
Dit was bij ons ook zo. Mijn man heeft er een extra stokje aan de onderkant tussen gemaakt (net zo een als die aan de bovenkant zit. Gewoon bij de karwei gehaald (wel op maat gezaagd). Nu ben ik er zelf een stuk geruster op want ze kan er niet uitvallen.