38 Reacties
één jaar geleden
Jazeker de moeite waard🙌 ik heb zo lang getwijfeld. Weer zo'n groot ding in huis en het is niet super goedkoop. Maar steeds dat gehang aan m'n been tijdens het koken. Of überhaupt bij het bezig zijn in de keuken!
Wij hebben m nu bijna een week. En wat een super leuk ding is dat zeg. Zelf handen wassen, mee kijken met koken, alle soorten groenten vasthouden en voelen! Ontzettend leuk. En als ie het beu is, klimt ie er vanaf en gaat ie iets anders doen.
Ik ben er blij mee😊 te lang mee gewacht, haha!
één jaar geleden
Reactie op mignot
Dit was bij ons ook zo. Mijn man heeft er een extra stokje aan de onderkant ...
Ik ben ook bang dat ze er hier uit gaat vallen. Kan ze er zelf nog makkelijk in en uit klimmen met het extra stangetje?
één jaar geleden
Reactie op Kaatje2021
Ik ben ook bang dat ze er hier uit gaat vallen. Kan ze er zelf nog makkelij ...
Nee dat wordt dan wel heel lastig. Maar onze dochter loopt nog niet, dus zelf er in- of uit klimmen is nog niet aan de orde. Maar zodra ze meer stabiel is halen we het stangetje weer weg (je hebt dan natuurlijk wel 2 gaatjes in de leertoren). Maar voor nu werkt het voor ons.
één jaar geleden
Absoluut doen! Luna heeft die al sinds dat ze 1 is geworden en hij wordt dagelijks meerdere keren gebruikt!!
één jaar geleden
Reactie op Kaatje2021
Ik ben ook bang dat ze er hier uit gaat vallen. Kan ze er zelf nog makkelij ...
M'n zoontje is wel eens gevallen toen hij net 1 was en nog niet goed kon lopen. Hij besefte toen nog niet dat hij daar niet "achteloos" kon gaan zitten.
Dat heeft hij vrij snel geleerd hoor en nu gaat hij er gecontroleerd zitten.
Als je erbij kunt blijven en het voelt oké voor je, is zo'n stangetje niet nodig denk ik
één jaar geleden
Wij hebben een van Etsy besteld die je zowel als leertoren als ook tafel en schuifaf kunt gebruiken. Super succes bij ons!
Ik vind wel handig dat ik hel als tafeltje kan zetten in zen speelhoek. En dan als ik in de buurt ben bouw ik hem regelmatig om als schuifaf. En bij het koken als leertoren aan de keuken. Echt top! Ik ben wel fan van de multifunctionele versie vermits wij niet zoveel plaats hebben in huis en ik ook niet graag heb dat hij constant op de leertoren kan klimmen zonder toezicht.
Onlangs is hij namelijk met leertoren en al omver gevallen, ik vermoed dat hij zich schuin aan de wasbak heeft getrokken en zo omver is gevallen.
Dat was echt schrikken!
Dus nu altijd als tafeltje als ik er geen constant toezicht op kan houden.
één jaar geleden
Reactie op RS2021RS
Wij hebben ‘m sinds deze week. Eindelijk geen gedram en gehang meer in de k ...
Hier is soms een groot deel van de groente al op voor ik de kans heb te koken 😂
één jaar geleden
We hebben even een paar dagen moeten wennen aan de leertoren, maar vandaag was het echt leuk!
Ik was aan het koken en hij stond ernaast met een spatel en een bakje.
Op een gegeven moment kon hij al lekker boontjes eten terwijl hij er bij stond. Normaal wil hij niet zo goed eten, maar hij stond echt te smullen.
En hij heeft geen moment aan me gehangen. Echt top!
één jaar geleden
Reactie op Papfles
We hebben even een paar dagen moeten wennen aan de leertoren, maar vandaag ...
Ja fijn hè! Wij staan in de middag vaak ook aan het aanrecht beetje te keuvelen / spelen en dan proeft en snackt ze ook vaak even lekker waar ze normaal dan geen ‘tijd’ voor heeft.
Ze wil wel álles meedoen nu: koffie zetten, roeren in pannen, fruit pakken, prullenbak open klikken. Soms zetten we de leertoren even in de gang want aan tafel ook al paar keer meltdown gehad omdat ze dan na 1 minuut het liefst daar weer op wil 🙊😜