Hoi allemaal!
Mijn zoontje wordt bijna iedere ochtend wakker met natte kleren door de lekkende luier.
Ik ben nu ook verschillende merken aan het proberen.
Die ik al heb geprobeerd zonder succes;
Luiers van de ah, aldi en trekpleister.
Hebben jullie nog tips welke luier de nacht beter door komt? Of andere tips?
Voorheen was een lekkende luier een uitzondering en tegenwoordig eerder omgekeerd..
Help!
Broekjes van pampers dry en gekke vraag ligt hij warm genoeg? Kou kunnen ze ook sneller van lekker en anders als pamers te duur is nog en luier eroverheen maar dan andersom achterkant voor
Is hij doorgelekt met een compleet volle luier of doorgelekt terwijl de luier nog niet vol is? Want dat had wij een periode elke ochtend en volgens mij kwam dat serieus omdat zn piemel soms stijf wordt 's nachts en dan dus verkeerd om in zn luier eindigt en hij dus naar boven plast. Was elke keer rond zn buik net boven zn luier nat terwijl de luier echt niet verzadigd was.
Ik doe ze nu nog hoger en strakker dicht en dan gaat het meestal goed.
Heb je wel eens Kruidvat plus luiers geprobeerd? De gewonen maat, maar dan ...
Hoi! De kruidvatluiers heb ik in het verre verleden wel gebruikt maar nu al een lange tijd niet meer. Mocht de babydry geen succes zijn probeer ik die van kruidvat. Bedankt!
Als de luier echt vol zit moet je en grotere maar en miss avonds iets minde ...
Hij drinkt 180 voor het slapen gaan en dat ik ook het enige moment dat hij melk drinkt dus dat hou ik het liefst erin. Hij drinkt ook altijd zijn fles leeg en geniet ervan. Qua luiers draag ik maat 5 voor hem
Hier hetzelfde. Sinds een week elke avond een lekkende luier (en denk echt dat ze warm genoeg gekleed is). Ze drinkt ineens wel veel 's avonds en ook nog een fles voor het slapengaan. En ze gaat ineens ook minder graag op haar potje voor het slapengaan. Wij hebben ook pampers baby dry nights broekjes, maar dat helpt dus niet bij ons. Misschien ook een maatje groter proberen.