30 Reacties

10 maanden geleden

De luierBROEKJES van pampers dry nights. Bij ons ook elke ochtend alles nar, tot ik deze tip las. Werkt perfect!

10 maanden geleden

Broekjes van pampers dry en gekke vraag ligt hij warm genoeg? Kou kunnen ze ook sneller van lekker en anders als pamers te duur is nog en luier eroverheen maar dan andersom achterkant voor

10 maanden geleden

Ik zweer nog steeds bij de baby dry van pampers.

10 maanden geleden

Kruidvat luiers maat 7 gebruiken wij. Gaat niet altijd goed, maar meestal wel!

10 maanden geleden

Altijd met een lekkende luier gaan wij een maatje groter.. heeft met beide zoontjes gewerkt!

10 maanden geleden

Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga de pampers dry proberen, ik hoop dat het werkt of anders een maatje groter. We gaan vandaag meteen aan de slag.

10 maanden geleden

Is hij doorgelekt met een compleet volle luier of doorgelekt terwijl de luier nog niet vol is? Want dat had wij een periode elke ochtend en volgens mij kwam dat serieus omdat zn piemel soms stijf wordt 's nachts en dan dus verkeerd om in zn luier eindigt en hij dus naar boven plast. Was elke keer rond zn buik net boven zn luier nat terwijl de luier echt niet verzadigd was. Ik doe ze nu nog hoger en strakker dicht en dan gaat het meestal goed.

10 maanden geleden

Heb je wel eens Kruidvat plus luiers geprobeerd? De gewonen maat, maar dan de plus versie, die nemen meer op en passen toch goed :)

10 maanden geleden

Luierbroekjes van Pampers Baby Dry was hier de oplossing en dan wel de eigen maat. Een maat groter zorgde weer voor lekkende luiers..

10 maanden geleden

Reactie op Lappenpopje

Is hij doorgelekt met een compleet volle luier of doorgelekt terwijl de lui ...
Nee de luier zit ook echt vol. Vannacht baby dry van pampers geprobeerd en dat was geen succes. Ik geef het nog een kans vanavond..

10 maanden geleden

Reactie op Maroes

Heb je wel eens Kruidvat plus luiers geprobeerd? De gewonen maat, maar dan ...
Hoi! De kruidvatluiers heb ik in het verre verleden wel gebruikt maar nu al een lange tijd niet meer. Mocht de babydry geen succes zijn probeer ik die van kruidvat. Bedankt!

10 maanden geleden

Als de luier echt vol zit moet je en grotere maar en miss avonds iets minder laten drinken welke maat heeft hij

10 maanden geleden

Reactie op Lou1986

Als de luier echt vol zit moet je en grotere maar en miss avonds iets minde ...
Hij drinkt 180 voor het slapen gaan en dat ik ook het enige moment dat hij melk drinkt dus dat hou ik het liefst erin. Hij drinkt ook altijd zijn fles leeg en geniet ervan. Qua luiers draag ik maat 5 voor hem

10 maanden geleden

Hier hetzelfde. Sinds een week elke avond een lekkende luier (en denk echt dat ze warm genoeg gekleed is). Ze drinkt ineens wel veel 's avonds en ook nog een fles voor het slapengaan. En ze gaat ineens ook minder graag op haar potje voor het slapengaan. Wij hebben ook pampers baby dry nights broekjes, maar dat helpt dus niet bij ons. Misschien ook een maatje groter proberen.

10 maanden geleden

Reactie op Amaliya

Nee de luier zit ook echt vol. Vannacht baby dry van pampers geprobeerd en ...
Heb je baby dry 5 of 6 gehaald? Ik gebruik overdag namelijk premium protection 5 voor mijn dochter en snachts maat 6 baby dry. Ze vallen wat kleiner

10 maanden geleden

Reactie op Zonnetje87

Heb je baby dry 5 of 6 gehaald? Ik gebruik overdag namelijk premium protect ...
Ik heb nummer 5 gehaald en die viel gewoon "normaal".

10 maanden geleden

Ik zit met me dochtertje in maar 7 omdat ze nachts veel plast overdag ook dus miss toch en maat groter proberen ze zit in kleding maat 92

10 maanden geleden

En weegt 14 kilo ong

10 maanden geleden

O en ze drinkt sws 220 melk weg en lekt niet door

10 maanden geleden

Uitwasbare luier over de luier heen, probleem opgelost!