30 Reacties

10 maanden geleden

Dry nites lekt hier soms ook door. Let erop dat ze na het avond eten niks meer drinkt tot dr kleine fles melk als ze naar bed gaat. Maar ze maakt ook altijd meer dan 12 uur vol omdat ze tussen 18.30 en 19.00 naar bed gaat en pas 07.30 weer uit bed komt

10 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Dry nites lekt hier soms ook door. Let erop dat ze na het avond eten niks m ...
Mijn kleine drinkt heel slecht gedurende de dag. Dus wil ik die fles niet skippen. Ik heb al een aantal tips gekregen waarmee ik aan de slag ga. En niks drinken na het avondeten is voor ons plan Z. Bedankt voor je reactie!

10 maanden geleden

Reactie op Joséjmp

Uitwasbare luier over de luier heen, probleem opgelost!
Mocht de pampers baby dry echt niet helpen dan probeer ik deze tip! Bedankt!

10 maanden geleden

Gelanoliseerde wolbroek over de luier heen. Gebruik ik altijd voor over de wasbare nachtluier maar eens per week gaat ze slapen bij opa en oma en nemen wij haar ‘s avonds in de maxi cosi mee naar huis. Omdat ze met haar wasbare luier niet in de autostoel past krijgt ze dan wegwerp aan. Maar ook daar doe ik de wolbroek overheen om eventuele lekkage te voorkomen. Deze zijn zelfreinigend dus hoef je eens in de zoveel maanden x op welstand te wassen en opnieuw te lanoliseren. Verder gewoon elke dag even laten luchten. Werkt top.

10 maanden geleden

Inderdaad deze hebben wij al 1.5 jaar😄

10 maanden geleden

Reactie op Amaliya

Hij drinkt 180 voor het slapen gaan en dat ik ook het enige moment dat hij ...
Hoe oud is jou zoontje? Zou toch misschien overwegen om iets mindere grote fles te geven. Dan bijv bij z’n ochtend middag slaap je een flesje en ‘s avonds een kleiner flesje. Ik zelf gebruik luiers van kruidvat en Etos, werken altijd goed :-)

10 maanden geleden

Baby dry nights pamper broekjes van Pampers. Deze sws. Wij hadden exact hetzelfde drama maanden terug. En je kindje geen avond fles meer geven. Alleen nog drinken bij het avond eten scheelt ook. En eventueel een verschoning als je zelf gaat slapen om 22 a 23u Deden wij ook nog wel eens. Zeker deze tips! Hierdoor kregen wij een droog kind door de nacht heen. Echt, ik bleef wassen.. Successs!

10 maanden geleden

Mijn dochter krijgt grotere flessen en lekt ook niet door denk eerder en grotere luier omdat de luier bol staat en idd tussen avond eten en die avond fles krijgt ze geen ander eten zou en maat 6 proberen inplaats maat 5

10 maanden geleden

Nou met de babydry luiers gaat het hier redelijk goed!

10 maanden geleden

Reactie op Amaliya

Nou met de babydry luiers gaat het hier redelijk goed!
Top! Wij gebruiken de 5+ dus met nog meer absorptie vermogen. Werkt prima!