Heeft iemand nog leuke ideeën om aan grote broer (bijna 9) en grote zus (4jaar) te vertellen dat er een broertje of zusje bij komt...?
Aanstaande vrijdag hebben we de termijnecho, als deze goed is willen we het de kids gaan vertellen.. maar ben dus nog zoekende naar een leuk cadeautje oid om het te vertellen.. iemand een leuk idee?
Deze hebben wij gebruikt voor dochter van 10. Ze mocht dan de ballon zelf opblazen en lekprikken. Dan komt er allemaal confetti uit de ballon met een klein papiertje waar wij op hadden laten zetten “je wordt grote zus”.
Dit was helemaal geslaagd! Ze vond het geweldig
Die van ons zijn iets jonger. Wij gaan ze een taartje laten uitzoeken bij de bakker en daarna thuis vertellen. Ze hebben nog nooit een heel gebakje mogen uitzoeken, dus dat zal al een feestje zijn voor ze ☺️
Thanks! Denk dat ik die ballon ook ga bestellen! En voor de opa en oma’s en kraskaart, die de kids dan mogen geven.. 🥰 kijk er zo naar uit om het de kids te vertellen, hopelijk is vrijdag alles goed met de echo 👶🏼
Wij hebben ook deze balonnen gebruikt en ik vind ze echt super leuk! Wij hadden de tekst: hoera, je krijgt een broertje of zusje. Wat mij betreft echt een aanrader!
Bij de oudste van 13jaar hebben we een bodyke gegeven met grote broer op en briefje geschreven dat van het zusje of broer kwam. Jongste 8jaar hebben we een rebus gemaakt "ik word grote broer".