590 Reacties

2 jaar geleden

Wij zitten heerlijk in Egypte! Mason 20 april 6 maand oud.

2 jaar geleden

Reactie op jesdijk

Wij zitten heerlijk in Egypte! Mason 20 april 6 maand oud.
Heeerlijk wij gaan ook volgende maand. Is het goed te doen met de sterkte van de zon? Zwembadje en zwempet heb ik ook maar gekocht 馃檲 Geniet van jullie vakantie nog 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Heeerlijk wij gaan ook volgende maand. Is het goed te doen met de sterkte v ...
Zeker een aanrader! Goed je baby in de schaduw houden uiteraard! Ik raad wel een UV zwempakje aan. Babyvoeding meenemen vanuit Nederland want hier is het minimaal. Heel veel plezier in Egypte 馃グ馃グ

2 jaar geleden

Keano heeft even op ons paardje gezeten! Hopelijk besmet ik hem zo met het paardenvirus 馃槀馃槀

2 jaar geleden

milan aankomende zaterdag 6 maanden馃グ

2 jaar geleden

Reactie op jesdijk

Zeker een aanrader! Goed je baby in de schaduw houden uiteraard! Ik raad we ...
Thankss voor de tips. Ik heb er 1 en een gewoon zwembroekje, kijk hihihi

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Heel schattig!! Waar heb je het uv pakje gekocht? 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Ik weet trouwens niet of je bv of kv geeft maar ze hebben hier geen magnetron. Wel een waterkoker alleen ben niet zo鈥檔 fan van andermans waterkoker gebruiken.. wij hebben een fles verwarmer mee.

2 jaar geleden

Vandaag 6 maandjes馃挏

2 jaar geleden

Wat een verschil馃ズ

2 jaar geleden

Vind deze zo ontzettend schattig 馃槏馃槏

2 jaar geleden

5 maandenb

2 jaar geleden

Reactie op jesdijk

Heel schattig!! Waar heb je het uv pakje gekocht? 馃槏
Bij de h&m gewoon 馃槏 oja dat is idd een goede idd, ik gebruik altijd een waterkoker. Moet even kijken of we die op de hotelkamer hebben dan neem ik een kalktabletje mee en anders is dat een goeie tip als k nog plek heb in m'n koffer hahaha. 馃檲

2 jaar geleden

J谩y-j 7 maanden 馃挋

2 jaar geleden

Jesse 6 maanden 馃挋

2 jaar geleden

馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Bij de h&m gewoon 馃槏 oja dat is idd een goede idd, ik gebruik altijd ee ...
Oja dat is ook nog wel een idee inderdaad! En voor de reis hebben wij een thermoskan gevuld met gekookt water en konden we mooi tijdens het opstijgen een flesje klaarmaken want daar hebben ze dan geen tijd voor. Nah wat jammer! Toen ik keek op HM site hadden ze dit leuk uv pakje niet. Nou heeeeel veel plezier en lekker genieten gaan! Naar welk eiland/resort gaan jullie?

2 jaar geleden

Reactie op jesdijk

Oja dat is ook nog wel een idee inderdaad! En voor de reis hebben wij een t ...
Jaaa wij nemen ook een volle thermoskan mee idd voor onderweg 馃 jaa ze hebben verschillende leuke nu. Wij gaan naar marsa alam, pickalbatros nogwat 馃ぃ waar zit jij? Was de vlucht goed te doen? Zo benieuwd hoe ze t gaat doen 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Vind deze zo ontzettend schattig 馃槏馃槏
Wat een lieve lach馃槏

2 jaar geleden

Reactie op chann92

Vandaag 6 maandjes馃挏
Ze is hard gegroeid! Leuk idee om zulke vergelijkingen te maken met de beer erbij 馃槉