590 Reacties

2 jaar geleden

Brocolli & brood eten 馃槉

2 jaar geleden

Heerlijk in Egypte aan het genieten. Wat heeft ze het naar der zin 馃グ Wij zijn super trots op der hoe ze het doet. 馃挅

2 jaar geleden

Klaar voor een feestje 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Heerlijk in Egypte aan het genieten. Wat heeft ze het naar der zin 馃グ Wij z ...
Wat heerlijk zeg! Waar ligt ze nu op te slapen? Doen jullie haar wel overdag op bed? Ik ben ook benieuwd hoe onze vakantie straks zal zijn met baby馃グ

2 jaar geleden

7 maanden 馃挏馃尭

2 jaar geleden

Wat heerlijk zeg! Waar ligt ze nu op te slapen? Doen jullie haar wel overd ...
Heee, ze hebben hier van die hele grote ligbedden. Daar tukt ze lekker op, en ook op een kleiner bedje. Normaal is ze heeel kieskeurig met slapen. Perse in het donker en in rust met white noise. Maar hier heeft ze zoveel indrukken en die warmte dat ze hele dag door kan tukken tussen het zwemmen en alles door. We zijn hier al sinds afgelopen vrijdag avond. Tot nu toe ging alles perfect, debet 2 te korte slaapjes gehad dus het was even flink huilen aan het zwembad. Naar de kamer gegaan en lekker in de koelte, donker en white noise viel ze gelijk in slaap. Was vandaag even wat moeilijker voor der. Afgelopen dagen sliep ze easy 1 a 1,5 uur aan het zwembad. Als het even niet gaat, ga ik gewoon lekker naar de kamer. Net was haar eerste huilmomentje sinds we thuis weg zijn dus ze doet hetmega perfect. Waar gaan jullie heen? Heerlijk hoor lekker op vakantie. 馃グ Op zo'n bed. Zal de foto toevoegen. Ook slaapt ze trouwens plat in de wagen in de avonden. Al heeft ze altijd moeite met slapen in kinderwagen, uiteindelijk is ze moe en valt ze in slaap. (Na rondjes blijven lopen 馃ぃ)

2 jaar geleden

Me vrolijke meid 馃グ. 23ste 7 maandjes. Gaat veel te snel met alle knapperds 鉂わ笍

2 jaar geleden

Mijn Levi nu bijna 7,5 maand 馃槏馃挋

2 jaar geleden

Lekker aan de yoghurt 馃構 Onze Boaz alweer bijna 7 mnd.

2 jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Me vrolijke meid 馃グ. 23ste 7 maandjes. Gaat veel te snel met alle knapperd ...
Nu met foto 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Heee, ze hebben hier van die hele grote ligbedden. Daar tukt ze lekker op, ...
Oooh wat lekker zeg! Dat ziet er echt ideaal uit met dat bed 馃グ wat heerlijk dat het zo goed gaat met haar. Ik hoop ook echt dat het zo goed gaat met ons zoontje. Wij gaan naar Mallorca toe. Daar zijn alleen niet van die bedjes馃槀 Gaan jullie ook naar het strand? En hoe doen jullie het met het eten van haar? Potjes?

2 jaar geleden

Vandaag 7 maandjes en net terug van de kapper voor een lekker fris bolletje met dit weer 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Vandaag 7 maandjes en net terug van de kapper voor een lekker fris bolletje ...
Wow al naar de kapper geweest!! 馃槂 Hoe vond hij dat?

2 jaar geleden

Oooh wat lekker zeg! Dat ziet er echt ideaal uit met dat bed 馃グ wat heerlij ...
Mallorca ook heeerlijk, en perfect met vliegen. Niet te ver 馃槏馃檲 de eerste dag hier lag ze gewoon op een normaal bedje. Sliep ze ook der ochtendslaapje op. Wij zijn zelf niet zo van het strand. Lig liever aan het zwembad, maar op strand hebben ze hier hetzelfde. Wij geven haar geen gepureerd eten meer. Ze krijgt gewoon een stuk brood in de kinderstoel aan tafel. Of een stuk tomaat enz. Ze heeft zelfs frietjes op hahaha, die zijn hier niet vet en daar zit ze lekker van te smikkelen. (En die maken ook geen troep 馃檲) als je kindje gepureerd eet, zou ik lekker potjes meenemen. 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Petra123

Wow al naar de kapper geweest!! 馃槂 Hoe vond hij dat?
Ging echt super goed, bleef bij mama op de schoot zitten en papa langs hem (papa moet zijn haren ook doen) en was constant naar mij, papa of de kapster aan het lachen. Het was nodig want zijn lange haren plakte echt vaak tegen zijn hoofdje van het zweten en had veel knopen. Deze foto is een paar dagen geleden gemaakt, een hele verschil dus

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Mallorca ook heeerlijk, en perfect met vliegen. Niet te ver 馃槏馃檲 de eerste ...
Ja precies, mede daarom ook voor Mallorca gekozen dit jaar 馃槃 hoop dat baby dan ook normaal eten krijgt hij is dan 10 maanden. Thanks voor je antwoord! Heel fijn dat het zo goed gaat met jullie dochtertje daar! Ik hoop voor ons hetzelfde 馃馃徏 Hele fijne vakantie nog samen! Lekker genietennn 馃グ馃グ

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Ging echt super goed, bleef bij mama op de schoot zitten en papa langs hem ...
Oh wat een bos haar! Ja met die warmte is dat niet lekker. Fijn dat het zo goed ging馃槂

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Vandaag 7 maandjes en net terug van de kapper voor een lekker fris bolletje ...
Ahwww wat een lieve lach馃ズ馃ズ

2 jaar geleden

Ja precies, mede daarom ook voor Mallorca gekozen dit jaar 馃槃 hoop dat baby ...
Dankjewel!! Komt vast goed. Heerlijk genieten van en met elkaar straks daar!! 馃尀馃グ

2 jaar geleden

Happy holiday face, verliefd op deze foto dus moet hem even delen haha! 馃グ