590 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Volgens mij worden de eerste babytjes alweer bijna 2 😱. Hier nog ruim 3 ma ...
Nela wordt eind oktober 2, maar het is al een heel dametje ! 🥹 Voor logopeadie ‘verplicht’ pepsels eten (lees: oefenen met mond dichtdoen/houden), en ze is er blij mee hoor! 😆

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Nela wordt eind oktober 2, maar het is al een heel dametje ! 🥹 Voor logop ...
Ja ze worden al hele dametjes en heertjes. Hier ook pas eind oktober de 23ste. Haha ja lekker eten voor te oefenen zeg ik zelfs geen nee tegen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Ja ze worden al hele dametjes en heertjes. Hier ook pas eind oktober de 23s ...
Hahah precies. Ik oefen netjes mee! 😆. Hier 21okt! Kan me nu al druk maken over dr verjaardag! Maar m’n man mag niet zeggen dat ze bijna 2 is. Ik roep dan dat het nog steeds Baby Nela is! 😂

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Hahah precies. Ik oefen netjes mee! 😆. Hier 21okt! Kan me nu al druk make ...
Niet te druk maken. Hier ook langzaam al beetje bezig te bedenken wat te doen met der verjaardag. Weet wel vermoedelijk al wat te kopen voor der. Maar dat is tot nu toe alles 🤣

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Ja de tijd vliegt voorbij, maar ik vind de ontwikkelingen wel erg mooi om te zien hoe ze opgroeit, steeds meer durft en ontdekken nu.

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Hier wordt de kleine meid 9 oktober 2…🥹 maar gelukkig ze een kleine fijne meid zo hou ik haar in mijn hoofd toch een beetje baby🙈 al doet ze in haar ontwikkeling niet klein. Zo gezellig nu ze begint te praten 🥰

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Hier wordt de kleine meid 9 oktober 2…🥹 maar gelukkig ze een kleine fijne ...
Ohhh heerlijk als ze nog klein van stuk zijn. Die van mij zit in 98/104 🙈. Praten is nog op paar woordjes na ver te zoeken hier 😅 @bosje02 ja met deze leeftijd zijn het echt volledige mensjes die praktisch alles kunnen maar toch elke dag nieuwe dingen ontdekken en leren. En dat dan zo mooi in hun spel laten zien 🥰

één jaar geleden

Deze kleine meid word 4 oktober alweer 2! Wat vliegt de tijd zeg.. en wat een bijdehand ding🤩 heerlijk en lekker kletsen iloveit 🥰

één jaar geleden

Eind oktober alweer 2...

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Ohhh heerlijk als ze nog klein van stuk zijn. Die van mij zit in 98/104 🙈. ...
98/104😱 die van mij zit in 74/80🫣😂😂 dat praten komt vanzelf wel☺️

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

98/104😱 die van mij zit in 74/80🫣😂😂 dat praten komt vanzelf wel☺️
Ja heel soms nog eens een 92 als het groot valt. En jurkjes moet ze soms zelf 110 hebben. Is niet altijd leuk hoor dat ze al zo groot is. Want ze word veel ouder geschat😅. Der broertje is ook al zo huge. 9 weken met maar 62 al vanaf 3 weken en zelfs gynaecologen en zo kijken op van hoe lang die al is🙈

één jaar geleden

Wat een verschillen he! Onze dame is echt een mini. Net 10,5kg, schoenmaat 20 en kledingmaat 80/86. Nog geen staartje in haar haren te krijgen. Maar kletsen dat ze doet! Ze zegt inmiddels zinnen van 3 en 4 woorden en iedere dag zegt ze weer nieuwe woordjes. Vandaag was het oa: mama deur open maken.

één jaar geleden

Wat een verschillen he! Onze dame is echt een mini. Net 10,5kg, schoenmaat ...
Hier net zo, nou hoeft mijn zoon niet per se staartjes🙈 . Hij praat alleen haast niet wanneer er voor hem vreemde mensen bij zijn.

één jaar geleden

Hier net zo, nou hoeft mijn zoon niet per se staartjes🙈 . Hij praat alle ...
Haha heel herkenbaar mijn dochter kletst veel behalve wanneer anderen buiten het gezin er bij zijn of ze blijven langer dan een uur en dan komt ze weer los.

één jaar geleden

🥹🥹

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Hier wordt de kleine meid 9 oktober 2…🥹 maar gelukkig ze een kleine fijne ...
Ach! Mijn zoontje 9 oktober 2 🥰

één jaar geleden

Wat worden ze allemaal groot he! Jeetje.. hier heel tevreden op de opvang 🥰

één jaar geleden

Onze kleine man wordt 12 oktober alweer 2. Wat gaat de tijd snel. Kan zich steeds beter duidelijk maken en heeft een sterke eigen wil (soms pittig ) :-)

één jaar geleden

6 oktober word deze kletskous en druktemaker ook alweer 2! Ik vind dit een pittige maar super leuke leeftijd, ze ontwikkelen nu echt hun eigen ik😊

één jaar geleden

Foto van de grote pretletter 💗. Vanavond met uit eten en ze zat helemaal onder 🤣 maar lekker onder de douche en daarna op bed. Mevrouw had zelfs geen middag slaapje gehad