17 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op FO2021
Ik pas mijn oude bhs ook niet, maar had altijd 1 favoriet en ben gewoon wee ...
Heb dit ook al eens laten doen maar dan na enkele weken zat heel die bh niet meer..
4 jaar geleden
Reactie op Aichaxo
Hier precies het zelfde probleem 😅
Gelukkig maar ! Voelde me zo alleen haha 🤣
4 jaar geleden
Mijn tip: ga even naar een iets duurdere lingeriezaak en laat die dames even meekijken. Ik heb echt grote borsten (helaas) en door hen vind ik echt de fijnste beha's, zelfs na de zwangerschap.
Als je uit de buurt van Apeldoorn komtt, dan is mijn tip: de behazaak bij de Eglantier is echt een fijne en goede zaak!
4 jaar geleden
Reactie op Soo
Mijn tip: ga even naar een iets duurdere lingeriezaak en laat die dames eve ...
Ik ga van het weekend zeker even naar een lingerie zaak. Echter hebben wij hier alleen de Hunkemoller en livera zitten. Hoop dat dat alsnog iets uitkomt
4 jaar geleden
Ik draag momenteel 24/7 voedingbh's. Vroeger droeg ik nooit een bh in bed, maar met lekken is dat geen optie voorlopig. Ik pas de oude bh's niet meer, veel van mijn truien en blouses kan ik niet meer al omdat het 2 cupmaten groter is geworden. Misschien als ik stop met bv dat ze weer krimpen🤔
4 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Ik draag momenteel 24/7 voedingbh's. Vroeger droeg ik nooit een bh in bed, ...
Ikzelf geef geen BV ook niet gegeven en mijn borsten zijn desondanks ook gegroeit helaas
4 jaar geleden
Same 😂. Wil van sport bhs weer overstappen naar normale maar moet die eerst kopen want degene die ik heb zitten nou niet bepaald flatteus.
4 jaar geleden
Same 😂. Wil van sport bhs weer overstappen naar normale maar moet die eers ...
Ben ook heel benieuwd welk advies een lingeriezaak hiervoor heeft. Voor mijn gevoel is het momenteel namelijk een on oplosbare zaak 🤣
4 jaar geleden
Hier na het stoppen met borstvoeding zijn mijn borsten gekrompen in vergelijking met voor de zwangerschap... Had eerst een D cup nu een C cup... Heel appart.