Zo ontzettend snel als mijn dochter is met taal, zo traag is ze qua motoriek 馃槀 Verder dan de driewieler komen we nauwelijks, maar daarvoor is ze echt te groot: haar hakken stoten tegen de achterwielen. Haar driewieler omgebouwd naar tweewieler is geen succes, een step is al helemaal veel te moeilijk. Ze vindt het allemaal een beetje eng, en helemaal niet leuk.
Maar wij gaan graag met onze hond naar het park, en sinds enkele weken wil ze alleen maar getild worden. We nemen haar fietsje mee, en ze probeert het iedere keer maar het lukt haar echt nog niet. Ze heeft het overigens van haar moeder, ik schijn tot mijn 8ste met zijwieltjes gefietst te hebben. Dus haast hebben we niet, maar we zouden zo graag weer samen met plezier naar het park willen gaan, voorheen op haar driewieler was het dikke pret. Helaas is deze 猫cht veel te klein.
Nu twijfel ik om zo鈥檔 4-wiel fietsje aan te schaffen zodat ze wat meer stabiliteit heeft en er wat meer vertrouwen in krijgt. Maar het lijkt alsof deze meer voor binnen zijn. Ook vraag ik me af of mijn dochter hier al te groot voor kan zijn (er staat vanaf 1,5 jaar op), en het is een lange dame voor haar leeftijd.
Heeft iemand ook een kneusje en wellicht ervaring met een 4-wielfietsje? Of andere tips? Hoe maken we fietsen weer leuk? Alle tips welkom!