17 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze los nog besteld. Er zat er wel een bij de kinderwagen maar die vonden we niet mooi. En omdat wij toch een disney thema hebben met alles rondom de kleine vonden we deze wel gepast. Veel ruimte en veel vakken zowel voor babyspullen als voor jezelf zoals portomonee telefoon en sleutels appart op te bergen.

4 jaar geleden

Ik heb deze gisteren binnen gekregen en hij lijkt me erg fijn! Bekijk Brisby slijtvaste Luiertas – verzorgingstas – met buggymontage - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-zwart/9300000022916534?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden

Ik heb deze gisteren binnen gekregen en hij lijkt me erg fijn! Bekijk Bri ...
Ik heb ook deze. Kreeg de tip van een bevallen vriendin dat ze liever een rugzak had gehad dan een heuptas dus denk dat dit een goede keuze is

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/lassig-rugzak-luiertas-antraciet/9200000128134760/?bltgh=kLrZH3T9KdrUT9Rv5sxEXg.4_58.60.ProductPageUrl Ik heb deze een paar dagen geleden binnen gekregen. Nog niet gebruikt, maar hij lijkt me heel fijn. Daarnaast vind ik de meeste luiertassen echt niet mooi en deze vind ik er prima uitzien!

4 jaar geleden

Ik kreeg er een by de kinderwagen maar hebben zelf toch voor een andere gekozen, voor €10,- verkoop ik hem

4 jaar geleden

Bekijk LifeGoods Luier- en Verzorgingstas - Baby Rug Tas met Isoleervak - Diaper Backpack Bag - Reis Rugzak Inclusief Buggy en Kinderwagen Haken - Grote Capaciteit - 23.8 Liter - Unisex/Jongens/Meisjes - Grijs DMG op: https://www.bol.com/nl/p/lifegoods-luier-verzorgingstas-baby-rug-tas-met-isoleervak-diaper-backpack-bag-reis-rugzak-inclusief-buggy-kinderwagen-haken-grote-capaciteit-23-8-liter-unisex-jongens-meisjes-grijs-dmg/9200000111463913 Ik heb deze, vond hem wel lekker neutraal, mooi groot en hij heeft een opening die helemaal open blijft staan waardoor je overal goed bij kunt!

4 jaar geleden

Een hele goede tip dat het geen hele zware tas moet zijn ik had eentje van Ralph en boyer tas van leer ook en metalen sier stukken maar werd zo zwaar opgegeven moment de tas zelf was al 3kg 😒 heb dus eentje van Qute aangeschaft met een black jeans canvas tot nu toe is hij licht ooknkwa dragen voel ik het bijna niet eens er zit ook een verschoonmatje bij

4 jaar geleden

Ik heb ook deze. Kreeg de tip van een bevallen vriendin dat ze liever een r ...
Ik heb ook dezelfde tip gekregen en wij zijn ook van plan die van Lässig te kopen! 😊

4 jaar geleden

Ik heb een luiertas van Mosz Bags. Heel ruim.

4 jaar geleden

Reactie op anoniem-465322

Bekijk LifeGoods Luier- en Verzorgingstas - Baby Rug Tas met Isoleervak - D ...
Die heb ik ook gekocht! De meeste zijn erg vrouwelijk en deze was wat neutraler, ik vind rugzak ook heel fijn, en inderdaad fijne opening!

4 jaar geleden

Bekijk LifeGoods Luier- en Verzorgingstas - Baby Rug Tas met Isoleervak - D ...
Heeft deze tas ook zo'n klein verschoningsmatje erin? Dat kan il niet terugvinden namelijk

4 jaar geleden

Reactie op Mmmoktober

Heeft deze tas ook zo'n klein verschoningsmatje erin? Dat kan il niet terug ...
Nee, gek genoeg heeft hij dat niet! Althans, ik heb de mijne tweedehands gekocht dus misschien is hij er uit? Maar volgens mij heeft hij geen matje.

4 jaar geleden

Nee, gek genoeg heeft hij dat niet! Althans, ik heb de mijne tweedehands ge ...
Nee klopt, zit er niet bij!

4 jaar geleden

Ik heb deze: Bekijk Brisby slijtvaste Luiertas – verzorgingstas – met buggymontage -Donkergrijs op: https://www.bol.com/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-donkergrijs/9300000022916533?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik had ook de lifegoods rugzak besteld om te vergelijken, maar de Brisby leek me veel degelijker materiaal. Vond de kleur ook veel mooier. En er zit een verschoningsmatje bij. Hij is ook wat groter dan de lifegoods rugzak, wat ik wel handig vind. En je kan hem makkelijker openen met 1 hand!

4 jaar geleden

Wij hebben zo'n matje los gekocht. Er zijn vaak vele leukere dan die bij de tassen zitten. Zoals die van Kipkep.

4 jaar geleden

Reactie op heynikki

Ik heb deze: Bekijk Brisby slijtvaste Luiertas – verzorgingstas – met buggy ...
Ik heb deze ook, maar dan in het zwart. Hij lijkt me inderdaad heel degelijk en handig! En pluspunt is dat m’n vriend er ook mee naar buiten zal durven :p

4 jaar geleden

Ik heb een rugtas van Anex deze zat bij de kinderwagen in. Verder heb ik nog een zwarte schoudertas als extra