7 Reacties

3 jaar geleden
Oh wat heftig! Zowel pijnlijk als rot met baby en dan ook rot dat je niet kan werken. Ik heb niet echt tips, maar wil je gewoon even sterkte wensen.
Wellicht vragen of je man van te voren zoveel mogelijk om je heen wil klaarzetten/leggen? Is je baby al heel beweeglijk? Als ze nog niet rolt, zou je haar misschien vooral in een babynestje naast je kunnen leggen op de bank om te slapen en te spelen? En misschien is er iemand die 1 a 2x per dag even om de hoek wil kijken of je iets nodig hebt of je even kan ontlasten?

3 jaar geleden
Lief dankjewel! Dat idd een goeie zoveel mogelijk klaar laten zetten! Dankje voor de tip

3 jaar geleden
Veel beterschap, hier voet gebroken 1.maand geleden en onze dochter is nu 3 maanden. Wat hielp bij ik is alles dicht bij leggen. De poedermelk in potjes verdelen en de juiste hoeveelheid water in doen. (Man deed dit de avond voor dien). Pamper verversen in zetel.

3 jaar geleden
Voor de voeding kun je een voedingskussen gebruiken en met optillen is een draagzak een mogelijkheid. Als de draagzak naast de baby ligt, de baby erin schuiven en daarna kun je deze optillen met 1 hand. Voor een langer stukje lopen of trappen is het handig/veiliger om de baby met draagzak en al even in de maxi cosi te leggen. Met omkleden zijn de overslag shirtjes enzo weer handig. Voor het luier verschonen is het makkelijk om even de eettafel te gebruiken om zo de kans te verkleinen dat je kindje er eventueel af kan vallen.

3 jaar geleden
Misschien de kachel wat hoger zodat ze iets minder kleding aan hoeft.
Of lekker een zachte doek gebruiken en daar eventueel klitte band op laten zetten door je moeder schoonmoeder buurvrouw.
Ook zodat je niet telkens aan en uit hoeft te kleden. Of gewoon lekker heel de dag de slaapzak aan rits open hoef je alleen de luier te wisselen..

3 jaar geleden
Bedankt allemaal! Ik heb mijzelf verschonen aangeleerd met 1 hand. Een spuitluier word een drama 😂