3 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben zelf 1,80. Heb sinds kort een magi毛rs van Stella. Ik denk dat het een kwestie gaat zijn van proefritje maken, dan kom je er achter wat bij jou past馃槈

4 jaar geleden

Ik ben 1,85 en heb proefgefietst op verschillende moederfietsen. Uiteindelijk ben ik op aanraden van de fietsenmaker voor het merk azor gegaan. Een bijzonder concept, omdat je de (elektrische) fiets helemaal op maat kan maken. Hoe groot je ook wilt, een langer frame etc. Zo heb ik gekozen voor een lage instap bij het frame, een hoge framemaat, meer afstand tussen stuur en zadel. Met krat voorop en genoeg ruimte voor kinderzitjes voor en achter. Heb nog niet gefietst met de kleine, want hij zit nog niet stabiel genoeg maar woon werk verkeer gaat perfect! Verder heb ik van gazelle bloom en miss grace geprobeerd bij een experience centre. Miss grace was de grootste framemaat te klein (59 cm) en bloom de levertijd op dat moment 8 maanden.. Ook bij batavus heb ik de quip geprobeerd, mooie fiets maar helaas ook lange levertijd. Succes met fietsen!

4 jaar geleden

Ik heb de Stella mamafiets, ben zelf "maar 171" maar m'n vriend is 190 en vind m super. Voor mij is ie net iets te hoog eig en hijs op z'n hoogste banden laagste stand zadel stuur