8 Reacties

2 jaar geleden

Heee, pff wat heavy met 1 van 1 jaar erbij. De eerste maanden hebben babys echt vaak hun mama nodig. Ik herken dit heel erg van mijn dochter en als ik had geweten dat je ze onder 4 jaar niet kan "verwennen" had ik ze echt nog meer vastgehouden en minder vaak weggelegd. 🤭 ze had hele erge behoefte aan met mij zijn na een aantal weken. Precies als wat jij omschrijft. Dus niet echt tips, alleen maar herkenning. Hopelijk word de mama honger snel minder en tot die tijd lekker je aandacht verdelen voor zoveel als het kan.🙏🏼💖

2 jaar geleden

Misschien al een sprongetje?

2 jaar geleden

Rond 6 weken krijgen veel kinderen last van huiluurtjes en die kunnen heel wat langer duren dan een uur. Google maar eens. Onze dochter was er met 10 weken weer vanaf

2 jaar geleden

Dankjewel dames voor jullie reacties.. ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Heee, pff wat heavy met 1 van 1 jaar erbij. De eerste maanden hebben babys ...
Hooi ben blij dat ik een herkenning lees! Ja ik denk echt dit want soms huilt ze hele tijd en dan zie ik geen symptomen van buik krampen. Want wanneer ik haar vast heb is het meteen stil valt ze in slaap gelijk. En hoe ik haar neer leg 10 min later begint ze. En omdat bij me eerste ik dit niet ervaren heb wist k het even niet meer want zij was zo stilll echt te rustig ondanks ik haar vaker neer legde maar toch kreeg ze alle liefde was het goed voor haar.

2 jaar geleden

Ik ben niet van het laten huilen en 'huiluurtjes' hebben wij ook gelukkig nooit gehad. Als je mogelijk behoeften voeding, slaap, contact en lichamelijke ongemak zoals stoelgang, krampen, overprikkeling, (verborgen) reflux enz uitsluit en het houdt lang aan kan er misschien ook iets anders dwarszitten zoals scheve wervel een osteopaat kan dan misschien helpen. Mijn dochter had op die leeftijd echt behoefte aan veel fysieke contact en wij legden haar daardoor ook niet veel neer en droegen haar daarom veel met behulp van een draagdoek (daar heeft ze het eerste half jaar praktisch in gewoond😅).

2 jaar geleden

Reactie op tatiya

Hooi ben blij dat ik een herkenning lees! Ja ik denk echt dit want soms hui ...
Ja dat snap ik dan goed dat je denk huhhhh. Maar gewoon lekker aan toegeven zoveel als kan. (Ik wou dat ik dat wist op dat moment) Ze heeft je blijkbaar echt nodig, is ook niet niks na 9 maanden in je buik veilig bij je. 💖

2 jaar geleden

Mijn zoontje kreeg toen rond 8 weken al flink last van krampjes En hij heeft zo ontzettend heftig gehad tot 4 half maand aan toe. Vaak ook bij huidarts geweest, hij heeft elke avond van 7 tot 23.00 gehuild.. Dus misschien begint de krampjes nu bij haar af en toe ?