Lieve mamma’s
Sinds 4 dagen huilt mijn dochtertje van 6 weken best vaak, ze is geen huilbaby die check heb ik al nagevraagd. Ze is sinds dag 1 altijd stil rustig en tevreden alleen afgelopen 4 dagen is ze zo onrustig. Ze drinkt super goed (flesvoeding) helaas gaven mijn borsten het op door weinig melk, ontlast en plast super goed ook het boeren gaat top. Slapen doet ze ook echt goed!!! Ik heb nog een dochtertje van pas 1 jaar en zij was ook altijd heel erg rustig en stil je hoorde haar alleen als ze honger had of luier vandaar ik dit niet ken. Wanneer ze voorzien is van voeding luier en alles erop en eraan is ze moe wil ze slapen en dan leg ik haar neer want altijd prima ging want ik kan haar overal neerleggen en ze viel weg maar nu sinds 4 dagen als ik haar neer leg in haar wiegje 10 min later begint ze echt te krijsen en dan til ik haar op en dan is het weer goed leg ik haar weer neer begint ze echt te krijsen niet eens huilen, en dit de hele dag overdag maar in de avond na 10u haar laatste fles en ik leg haar neer in haar co bedje dan is het wel goed en slaapt ze ook echt door tot half 6 ochtend. En omdst ik nog een 1 jarige heb wat ook veel aandacht wilt natuurlijk is het zo uitputtend dat ik niet weet waarom ze zo hard krijst en 7 van de 10 keer heeft ze geen buik krampen. En ze heeft trouwens ook geen reflux.
Iemand tips of advies mijn verhaal heb ik denk ik net zo verward getypt als me hoofd.
Alvast bedankt❤️