12 Reacties

4 jaar geleden

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/maxi-cosi-pebble-pro-maxi-cosi-familyfix2-base-191321?utm_source=mappshare&utm_medium=referral&utm_content=191321&utm_campaign=2021-03-29 Ik weet niet of het deze is. Ik heb me er nog niet in verdiept. Mijn broer had mij deze link gestuurd voor een goede aanbieding.

4 jaar geleden

Ik heb m onlangs bij prenatal gekocht voor die prijs. Deze is echt NET op de markt, dus verwacht niet een aanbieding op kort termijn...

4 jaar geleden

Deze draait niet

4 jaar geleden

Hi, wij hebben ook een stoeltje 0-4 jaar die 360 graden rond kan. Van Nuna. Die was ook 500€. Is heel veel geld, maar ik vond het een geweldige stoel. En het roteren is elke euro waard. Ik hou altijd in het achterhoofd dat je er dus wel 4 jaar mee doet. Waarom wel zoveel (minimaal) geld uitgeven aan een kinderwagen. Maar niet aan een autostoel? En meeste van dit soort dingen kun je altijd nog heel goed verkopen als je het zelf niet meer nodig hebt. Stel je krijgt er over een jaar of 4/5 alsnog met tweedehands verkoop 150/200 euro voor. Dan is wat je er voor betaald hebt alweer wat rooskleuriger. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Als je het echt niet kunt betalen dan zal je idd alternatieven moeten zoeken. Maar als het kan zou ik het zeker doen!

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Die op pepper hadden we inderdaad gezien, mega goede deal maar idd niet het type die we bedoelen.. @brinkly, we hebben het geld er voor en zeker voor over maar ergens 10% korting scheelt dan toch al gauw weer 50€ ;) en we hebben nog even.. dus kan er ook mee wachten. Maar super bedankt voor het delen van je ervaring. Ik denk ook dat we er heeel blij mee gaan zijn. En wat je zegt, je doet er 4 jaar mee en verkoop het daarna 2e hands en het levert ook weer wat op!

4 jaar geleden

Reactie op Rilu

Bedankt voor jullie reacties! Die op pepper hadden we inderdaad gezien, meg ...
Ik zag vandaag overigens nog een advertentie van mamaloes babysjop voorbij komen. Een 360 roterende stoel voor 0-36kg met isofix voor 129€. Het is van Ding. Ken ik verder niet, maar qua functies dus wel een uitgebreide stoel voor een laag budget. Succes met je uiteindelijke keuze!

4 jaar geleden

Wij gaan voor een Cybex die ook kan draaien, prijstechnisch gezien nieuw vergelijkbaar, alleen al enige tijd op de markt, waardoor deze 2e hands ook te vinden is. 😃

4 jaar geleden

Die ziet er mooi uit! Heeft iemand er ervaring mee

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht voor de twins. 360° draaibaar en "maar" €220. https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-philo-black-360-i-size-autostoel-0-36-kg-ie67

4 jaar geleden

Leuk ben benieuwd naar ervaringen!!