Hoi hoi! Ik vraag me af of iemand deze combinatie toevallig heeft..
Wij hebben de Easywalker Harvey 2 kinderwagen en de Maxi Cosi Pebble 360 autostoel.
Nu ben ik op zoek naar een adapter hiervoor. In de winkels waar ik het heb gevraagd wisten ze het niet zeker, omdat ze niet beide in het assortiment hadden. Easywalker gemaild en zij weten het ook niet, toen maxi cosi gemaild en daar helaas geen reactie. Heeft iemand hier een idee? 馃檭
Ik heb de Maxi Cosi Citi en de Easywalker kinderwagen met de auto adapter van Easywalker zelf en dat past perfect! De aansluiting van dr Pebble 360 lijkt hetzelfde als van de Citi dus ik denk dat het past.
Wij hebben de Maxi Cosi Coral en de Easywalker Harvey 3. Hierbij hebben we de auto adapter van Easywalker. In de winkel hebben we deze uitgeprobeerd en het past perfect. Mij lijkt dat deze adapter dan ook geschikt is voor jou.
Top!! Bedankt allebei, ik ga hem bestellen 馃檪馃憤 mocht het toch niet passen kan ik hem natuurlijk terugsturen, maar dit geeft me wel wat meer zekerheid!
Ohh geweldig bedankt!! Hoer komt ie dinsdag binnen 馃榿馃憤
Ehh hier dus.. jemig 馃檲馃槀
Hij is net al binnengekomen en past inderdaad! Al klikt hij niet heel makkelijk in de maxi cosi, ik moet er echt even voor frutsen. Maar hopelijk lag dat meer aan mn eigen onkunde 馃榿馃憤