Beste moeders,
Ik weet niet zo goed wat ik in deze situatie moet doen. Mijn zoontje is al ongeveer minstens 8 keer gebeten op de KDV, dit begon ruim 2 maanden geleden. Het is mij in die tijd opgevallen dat veel medewerkers ontslag nemen en steeds smeer invallers komen, dat ze vaak om hun eentje staan bij de overdracht momenten (ik heb zelfs in de ochtend een leidster moeten helpen met de kinderen omdat ze alleen stond). De leidsters beamen dat ze heel vaak in hun eentje te lang staan. Ik denk dat hierdoor weinig overzicht is op de kinderen en daarom zulke incidenten gebeuren. Hiernaast valt mijn kind vaak tegen tafels en had ineen een bloed neus zonder enige uitleg. Ik krijg vaak geen overdracht bij het ophalen omdat degene die op de groep stond weg is enz. Tevens heeft hij een aantal keer melk gekregen terwijl hij een koemelkallergie heeft. Met al en al heb ik vanochtend de ggd gebeld om de overtredingen te melden, maar wat kan ik nu doen?. Vanuit de crèche, na onze ofíciele klacht vorige week, waren we gebeld dat een pedagoog coach zou komen kijken, dat de manager landurig ziek is en de vervangende op vakantie is. Feit is dat mijn kind wekelijks gebeten wordt en ik geen andere opvang voor hem heb, geen familie of vrienden die hem kunnen opvangen. Ik ben ten einde raad … hebben jullie tips of ideeën ? Alvast bedankt !