9 Reacties

10 maanden geleden

Deze hebben wij sinds 7 maanden in gebruik, super fijn ding

9 maanden geleden

Ik raad een meerijdplankje écht af. Ruim half jaar geprobeerd maar ze wil daar gewoon niet langer op dan 5 min en daarna is het drama. Maakt niet uit wat ik doe, ik kan ze niet forceren want ze kan er gewoon zelf af. Uiteindelijk duowagen gekocht. Nu kan ik ze vast zetten in het riempje, ook al wil ze niet mee/zitten. Scheelt me een hoop vertraging als we iets moeten doen of ergens op tijd moeten zijn 😅

8 maanden geleden

Hier een 2e kindje van nu bijna 10 weken. De oudste weigert ook echt het meerijplankje. Het lijkt haast wel te zwaar voor haar om zichzelf te moeten vasthouden ofzo. Als er nog goeie alternatieven zijn zodat 1km geen 30min duurt hoor ik het graag haha

8 maanden geleden

Wellicht is een loopfiets een idee? Ik heb een paar weken geleden een tweedehands Puky racer gekocht. Die is vanaf 2,5jr maar gaat hartstikke goed. Mijn zoontje is motorisch wel heel sterk én hij luistert goed naar mijn aanwijzingen. Lekker doorlooptempo voor mij (30 weken zwanger) als ie op tempo is.

8 maanden geleden

Een vriendin van mij heeft een extra zitje, kan tot 15 kg, op de kinderwagen gemonteerd. Google maar eens op 'just sit'.

8 maanden geleden

Reactie op Suzy12345

Een vriendin van mij heeft een extra zitje, kan tot 15 kg, op de kinderwage ...
Just Sit is inderdaad ideaal! Mijn kinderen schelen 20 mnd, dus was een uitkomst. Op Marktplaats staan ze ook, maar gaan als warme broodjes... Alert inzetten.

8 maanden geleden

Meerijd plankje hebben ze mij afgeraden omdat het moeilijk wandelen is op die manier, de scoot and ride fiets gebruiken wij nu ! Dat gaat goed

7 maanden geleden

Wij hadden een meerijdplankje maar onze dochter wilde daar echt niet op dus maar weer verkocht😅 nu gaan we morgen naar een duo wagen kijken, die in de lengte dan kunnen ze gezellig tegenover elkaar zitten (2,5 en 7 maanden) en ik heb altijd een zit plek bij me als ze niet meer wil lopen en ik heb geen last van een plankje tussen mn benen🙂

7 maanden geleden

Jongste dochter is 5 weken oudste 2,5 jaar. Wij hebben een meerijd plankje met een zitje erop. Ze blijft hier wel keurig op zitten. Hadden we overigens niet verwacht aangezien ze het liefst zelf loopt of fietst.