9 Reacties
9 maanden geleden
Ik raad een meerijdplankje écht af. Ruim half jaar geprobeerd maar ze wil daar gewoon niet langer op dan 5 min en daarna is het drama. Maakt niet uit wat ik doe, ik kan ze niet forceren want ze kan er gewoon zelf af. Uiteindelijk duowagen gekocht. Nu kan ik ze vast zetten in het riempje, ook al wil ze niet mee/zitten. Scheelt me een hoop vertraging als we iets moeten doen of ergens op tijd moeten zijn 😅
8 maanden geleden
Wellicht is een loopfiets een idee? Ik heb een paar weken geleden een tweedehands Puky racer gekocht. Die is vanaf 2,5jr maar gaat hartstikke goed.
Mijn zoontje is motorisch wel heel sterk én hij luistert goed naar mijn aanwijzingen. Lekker doorlooptempo voor mij (30 weken zwanger) als ie op tempo is.
7 maanden geleden
Wij hadden een meerijdplankje maar onze dochter wilde daar echt niet op dus maar weer verkocht😅 nu gaan we morgen naar een duo wagen kijken, die in de lengte dan kunnen ze gezellig tegenover elkaar zitten (2,5 en 7 maanden) en ik heb altijd een zit plek bij me als ze niet meer wil lopen en ik heb geen last van een plankje tussen mn benen🙂