17 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Ik herken het wel. Je hormonen zijn nu uit balans. Je lichaam moet hormonaal herstellen na de bevalling en de pil is ook een dosis aan hormonen. Ik ben toen tijdelijk gestopt met de pil en na een aantal weken ging het over

3 jaar geleden

Sterkte trouwens. Het is niet leuk, maar het komt goed!!😚

3 jaar geleden

Nou ik ben ook al best lang ongesteld al vanaf voor de kerst en nog steeds blijf ik bloeden Heb al naar de dokter gebeld en heb ook een spriaal nu maar het blijft gewoon bloeden. De dokter zegt ook of dat ik een zwangerschap test gedaan heb maar vokgens mij gaat dat niet samen als je ongesteld ben en zwanger lan zijn dar gaat lastig als je bloed. Ik heb het al opgezocht maar volgens mij gaat dat niet ongesteld zijn en zwanger zijn tegelijkertijd. Groetjes Kim Sleurink-klok

3 jaar geleden

Reactie op Hebak

Hi! Ik herken het wel. Je hormonen zijn nu uit balans. Je lichaam moet horm ...
Oké wellicht kan ik dat ook even proberen dan! Ben je nu wel weer aan de pil begonnen en welke had je als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Leuke Meid

Nou ik ben ook al best lang ongesteld al vanaf voor de kerst en nog steeds ...
Zwangerschap is echt uitgesloten🤭 kleintje is nu 12 weken en 6 weken ongesteld, dus dan kan je vast invullen dat we niets hebben gedaan 🙊 Irritant hé, zo lang. Het is gewoon frustrerend! En voel me gewoon vies haha!

3 jaar geleden

Welke pil gebruik je? Een vriendin van mij had dit met de mini pil. Zelf heb ik dit (jaren terug) gehad met de implanon waarin hetzelfde hormoon zit als in de minipil.

3 jaar geleden

Welke pil gebruik je? Een vriendin van mij had dit met de mini pil. Zelf he ...
Micro 30 gebruik ik

3 jaar geleden

Ik zou morgen zeker de huisarts bellen om het zeker te weten. Ik vind dat iedereen hier vrij nonchalant reageert, terwijl het volgens mij niet helemaal de bedoeling is om zo lang te bloeden. Was het bloeden na je bevalling wel al duidelijk gestopt voordat je ongesteld werd?

3 jaar geleden

Dit is echt niet goed! Ik zou allereerst direct stoppen met de pil, even weg met die troep. Daarna rustig verder kijken.

3 jaar geleden

Reactie op H-S-M

Zwangerschap is echt uitgesloten🤭 kleintje is nu 12 weken en 6 weken onges ...
Haha ja echt irritant idd ik ben er zo ongeveer wel klaar mee

3 jaar geleden

Reactie op happy96

Ik zou morgen zeker de huisarts bellen om het zeker te weten. Ik vind dat i ...
Nonchalant komt niet zo aardig over als mensen het goed bedoelen. H-s-m zet duidelijk in haar verhaal dat ze na de 6 weken na bevalling pas weer begon te bloeden toen ze met de pil begon. Dus dit is niet non stop geweest. We hoeven geen angst te zaaien als het niet nodig is. Het is gewoon heel vervelend voor haar en het komt vaker voor door hormonale disbalans.

3 jaar geleden

Reactie op Hebak

Nonchalant komt niet zo aardig over als mensen het goed bedoelen. H-s-m zet ...
Maar stolsels en weefsels is echt niet de bedoeling! Daarom kwam ik ook reageren, als het "gewoon" menstrueren was dan had het een ander verhaal geweest

3 jaar geleden

Reactie op Amore13

Maar stolsels en weefsels is echt niet de bedoeling! Daarom kwam ik ook rea ...
Stolsels zijn normaal tijdens je menstruatie, tenzij ze groter zijn dan een 5 eurocent munt of groter. Dan idd even door de huisarts laten checken. En zolang je geen koorts hebt!

3 jaar geleden

Reactie op Hebak

Nonchalant komt niet zo aardig over als mensen het goed bedoelen. H-s-m zet ...
Ik bedoel het absoluut niet onaardig en wil ook niet bang maken. Misschien had ik in plaats van ‘nonchalant’ ‘luchtig’ moeten zeggen. Ik vind het alleen iets te snel om meteen te zeggen dat het wel normaal is, bij dit soort dingen kan je beter even de huisarts raadplegen ipv een forum, want er kan ook meer aan de hand zijn.

3 jaar geleden

Reactie op happy96

Ik bedoel het absoluut niet onaardig en wil ook niet bang maken. Misschien ...
Nee precies! Maar die stap was ze al aan het nemen. Denk dat ze meer op zoek was naar herkenning zoals wij allemaal😄

3 jaar geleden

Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties! Ik had inderdaad al een berichtje gedaan naar de huisarts, en vandaag even gebeld omdat ik nog geen reactie had gehad. De huisarts gaat het bekijken, en hoor dan meer!

3 jaar geleden

Reactie op Hebak

Nee precies! Maar die stap was ze al aan het nemen. Denk dat ze meer op zoe ...
Inderdaad😃 zocht meer herkenning hier, of het normaal was na bevalling en gebruik pil. En wat advies bij vrouwen hier was van de huisarts.