7 Reacties

8 maanden geleden

Mijn dochter slaapt meestal 2,5uur soms wil ze door slapen echter maak ik haar uiterlijk 16:30 wakker.

8 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt ook nog wel lang smiddags, 2 soms 3 uur. En als hij dan langer wil slapen, maken we hem wakker. Waarom maak jij je dochter niet wakker na bijv 2 uurtjes slaap?

8 maanden geleden

Reactie op Bosje02

Mijn dochter slaapt meestal 2,5uur soms wil ze door slapen echter maak ik h ...
Maar hoe laat slaapt ze dan inn de avond? Ik merk gewoon dat het in slaap vallen dan zo lang duurt :( Of vinden jullie dat niet zo erg? Bij mij is ze dan ook nog erg druk, dus ik heb dan ook geen raad wat we kunnen doen na het eten haha

8 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Mijn zoontje slaapt ook nog wel lang smiddags, 2 soms 3 uur. En als hij dan ...
Ja ik maak haar nu wakker, althans dat probeer ik, maar soms lukt het gewoon echt niet, al til ik haar op, ze wil gewoon blijven slapen😂😂

8 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ja ik maak haar nu wakker, althans dat probeer ik, maar soms lukt het gewoo ...
Gewoon doorzetten. Hier ook een slaapkop hoor maar zodra ik het gordijn open doe wordt hij wel wakker. Al duurt het wel lang voor hij dan uit bed wil, hij moet dan echt wakker worden 😆 Hij slaapt vaak van 12:30 tot 15-15:15 uur dan maak ik hem wel wakker. Om 20 uur ligt hij savonds in bed en slaapt meestal 15-20 min later, maar soms ook sneller

8 maanden geleden

Ik hou een wakkertijd aan van 5 a 5 5 uur. Dus 6 uur wakker is uiterlijk half 12 naar bed. En ik maak haar uiterlijk half 3 wakker. Zodat ze tussen half 8 en 8 uur weer gaat slapen. Wakker worden is soms ook een strijd hier. Vaak roep ik d'r eerst, dan gordijn een stukje open wat spullen opruimen boven. Lukt het dan nog niet. Dan haal ik d'r deken ervan af.

8 maanden geleden

Dankjullie voor de tips!! Ik ga het maar meteen proberen nu we weer thuis zijn😁