8 Reacties

één jaar geleden

Hier ga ik met haar om 19:30 naar boven en dan slaapt ze tussen 20:00 en 20:15 haar middagslaapje duurt van 1245 tot 1430 of 1445. Ik zou zeggen doe haar wat later op bed!

één jaar geleden

Ja, maar net als nu. Slaapt ze om 21.15 ook nog niet. 🙄

één jaar geleden

En als je haar een uur eerder op bed legt voor haar middagslaapje?

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een latere bedtijd. Hij gaat er goed op dus maak ik me er verder ook niet druk over. Wakker tussen 7 en 8 uur sochtends smiddags slaapt hij ong van 13.00 tot 15.00 en savonds om 20.00 uur naar bed, hij slaapt dan meestal tussen 20.30 en 21.00

één jaar geleden

Ik zou het middagslaapje wat inkorten inderdaad. Voor deze leeftijd is een middagslaapje van 2 uur a 2u30m normaal. (En vanaf 2jr is het 1u30m-2u). Succes!

één jaar geleden

Vandaag geprobeerd van 12 tot 2, Maar ook nu ligt ze nog te spelen in dr bed.. erg frustrerend Je zou toch zeggen dat ze een keer op tijd moe zou zijn

één jaar geleden

Reactie op Kimm88

Vandaag geprobeerd van 12 tot 2, Maar ook nu ligt ze nog te spelen in dr b ...
Ik zou het minstens een week volhouden voordat je kan zeggen of het werkt. En misschien eerst eens een kwartiertje eraf halen ipv een half uur. Even zoeken wat nu werkt voor jullie;)

één jaar geleden

Hier gaat mijn dochter van 18 maand om half 12 naar bed tot 14.00 en gaat ze in de avond rond 19.30 weer naar bedje... het is lastig want elk kindje is anders en heeft soms meer of minder slaap nodig. Ik zou haar wat korter laten slapen overdag.